کد خبر : 1684110 | 27 اردیبهشت 1399 ساعت 17:09 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

گرشاسبی:

حتما شرایط مساعد بوده که گفتند لیگ ادامه یابد

مدیرعامل باشگاه پیکان مدعی است که آنها تابع دستورات و قوانین صادره هستند و از شروع لیگ علیرغم نگرانی‌های موجود استقبال می‌کنند.

حتما شرایط مساعد بوده که گفتند لیگ ادامه یابد

به گزارش "ورزش سه"، پیکان طی 9 دیدار باقیمانده شرایط سخت و حساسی پیش رو خواهد داشت. آنها در قعر جدول حضور دارند و امیدوارند طی دیدارهای باقیمانده شانس بقای خود را افزایش دهند.

 

اکنون با اعلام موضع دولت درباره از سرگیری مسابقات در جلسه ستاد ملی کرونا، حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه پیکان در اینباره می‌گوید: ما امیدواریم همه شرایط لازم برای بهداشتی و دوری از خطر برای بازیکنان و اعضای تیم‌ها فراهم شود و مطمئنا از شروع دوباره مسابقات خوشحال می‌شویم.

 

وی ادامه داد: باید شرایط ترتیب داد که میزان خطرات کاهش یابد و اکنون دغدغه اصلی سلامت بازیکنان است. با این حال وقتی می‌گویند مسابقات شروع شود همه شرایط خوب شده و آنها نیز همه چیز را در نظر گرفته‌اند. ما که در جلسات باشگاه‌ها نظرات کارشناسی خودمان را اعلام کردیم و آنها اکنون به این جمع بندی رسیده‌اند. باید در نظر داشت که بازیکنان سرمایه‌های این فوتبال هستند و باید مراقب سلامتی آنها از حیث مصدومیت و موارد دیگر بود.

مدیرعامل باشگاه پیکان در ادامه درباره وضعیت این تیم گفت: کرونا جای خود ولی ما در مقطع کنونی بیشتر نگران سلامت بازیکنان هستیم. دوری از مسابقات و تمرینات گروهی مسلما در میزان آمادگی آنها تاثیر دارد و آنها را از حیث مصدومیت تهدید می‌کند.

 

گرشاسبی درباره اینکه چرا برخلاف نظر ویسی چندی پیش با انجام تمرینات این تیم مخالفت داشته گفت: ما تابع قوانین هستیم. در آن مقطع ممنوع بوده و ستاد کرونا این را به طور قانونی ابلاغ کرده بود. ما نیز به این تصمیم احترام گذاشتیم و ریسک نکردیم. اکنون هم با شروع دوباره تمرینات طبق دستور ستاد کرونا کار را آغاز خواهیم کرد و امیدوارم بچه‌ها همت کنند و با توجه به پتانسیلی که دارند در ادامه مسابقات برای کسب نتیجه و دستیابی به سکوهای بالاتر از بالاترین حد توان خود سود ببرند.

 

دیدگاه‌ها