کد خبر : 1684227 | 28 اردیبهشت 1399 ساعت 12:45 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش روزنامه‌های اسپانیا از شروع بوندس‌لیگا(عکس)

شروع مجدد فوتبال با از سر گیری فصل بوندس‌لیگا در اسپانیا هم بازتاب زیادی داشته و هر 4 روزنامه بزرگ ورزشی این کشور صفحه اول خود را به آن اختصاص دادند.

گزارش روزنامه‌های اسپانیا از شروع بوندس‌لیگا(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دیروز در دنیای فوتبال تمام نگاه‌ها به قلب قاره اروپا، به آلمان دوخته شده بود. چرا که بعد از نزدیک به دو ماه تعطیلی کلیه رقابتهای فوتبالی به دلیل بحران اپیدمی کرونا، بوندس‌لیگا اولین لیگی بود که چرخهایش به حرکت درآمد و مسابقاتش از سر گرفته شد. چهار روزنامه ورزشی بزرگ اسپانیا امروز صفحه اول خود را به این موضوع اختصاص داده خوشحالی‌شان بابت شروع دوباره فوتبال را ابراز کردند.

 

روزنامه اسپورت که در کاتالونیا منتشر می‌شود نیم‌صفحه اول خود را به شروع مجدد بوندس‌لیگا اختصاص داده و تصویر شادی بعد از گل بازیکنان دورتموند که در دربی روهر، موفق شدند حریف سنتی‌شان شالکه را 4-0 در هم بکوند را چاپ کرده است. اسپورت از تیتر " بوندسلیگا و شروع فوتبال جدید" استفاده کرده.

 

1496963

 

روزنامه موندو دپورتیوو، دیگر روزنامه کاتالان هم همین عکس را در صفحه اول امروز خود چاپ کرده و مثل اسپورت از تیتر " فوتبال جدید" استفاده کرده. موندو دپورتیوو می‌گوید شروع بازی‌ها در آلمان غنیمت است ولی در عین حال بوندس‌لیگا دیروز نشان داد که بدون تماشاچی، فوتبال بدون روح خواهد بود.

 

1496961

 

روزنامه مادریدی مارکا هم تمام صفحه اول خود را به شروع مجدد بوندس‌لیگا اختصاص داده و از تیتر جالب "قهرمانان سکوت" استفاده کرده تا مثل موندو دپورتیوو به غیرمطلوب بودن برگزاری بازی‌های بدون تماشاچی اشاره کند.

 

1496964

 

خلاقانه‌ترین تیتر اول امروز در اسپانیا بدون شک به روزنامه آ اس تعلق می‌گیرد. این روزنامه بر خلاف سه همتای دیگرش از پرداختن عام به شروع مجدد بوندس‌لیگا خودداری کرده و ستاره بی چون و چرای دیروز، ارلینگ هالند را هدف گرفته. آ اس با توجه به گلزنی دوباره پدیده 19ساله نروژی برای تیمش در مقابل شالکه از تیتر "هیچ واکسنی علیه هالند کارگر نیست" استفاده کرده تا به بی‌مهار بودن او اشاره کرده باشد.

 

1496962

 

 

 

دیدگاه‌ها