کد خبر : 1684302 | 28 اردیبهشت 1399 ساعت 18:10 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

جدایی زلاتان از میلان قطعی شد؟

سینیشا میهایلوویچ سرمربی بولونیا از تصمیم زلاتان ابراهیموویچ در مورد آینده اش پرده برداشت.

جدایی زلاتان از میلان قطعی شد؟

به گزارش "ورزش سه"، در نقل و انتقالات زمستانی بود که زلاتان ابراهیموویچ پس از کش و قوس‌های فراوان از تیم جدید خود رونمایی کرد و به میلان پیوست تا یک بار دیگر لباس قرمز و مشکی روسونری را بر تن کرده باشد.

 

 

1477186

 

 

حضور زلاتان در میلان باعث شد که نتایج این تیم به نحو کاملا محسوسی با پیشرفت مواجه شود. ستاره سوئدی در هشت بازی برای روسونری پیش از تعلیق رقابت ها به دلیل شیوع ویروس کرونا آمار سه گل و یک پاس گل را به ثبت رساند تا نشان دهد که در سن 38 سالگی هم یک مهره کلیدی و مهم به حساب می آید.

با این حال طی هفته های اخیر شایعات زیادی در رابطه با احتمال جدایی ستاره سوئدی از میلان در نقل و انتقالات پیش رو به گوش رسیده است.

گفته می شود که مسائل اقتصادی، یکی از مهمترین موانع بر سر تمدید قرارداد میلان با زلاتان ابراهیموویچ است.

 

 

1495029

 

 

رسانه های ایتالیایی معتقدند که آینده زلاتان در میلان نخواهد بود. بر اساس اظهارات سینیشا میهایلوویچ(سرمربی بولونیا)، مهاجم سوئدی چند روز پیش با او تماس تلفنی داشته و اعلام کرده است در میلان نخواهد ماند.

سرمربی صربستانی در این رابطه گفت:« زلاتان چند روز پیش با من تماس گرفت و باید ببینیم در تابستان چه تصمیمی می‌گیرد. ایبرا در میلان نخواهد ماند اما سوال اینجاست به تیم ما ملحق می‌شود یا به کشورش برمی‌گردد.»

لازم به ذکر است که بولونیا نیز زمستان گذشته یکی از باشگاه های خواهان زلاتان بود.

دیدگاه‌ها