کد خبر : 1684339 | 28 اردیبهشت 1399 ساعت 21:20 | 20.4K بازدید | 0 دیدگاه

ساموئل اتوئو:

مورینیو با چند عکس و پیام من را برای اینتر جذب کرد

ساموئل اتوئو، ستاره سابق بارسلونا و اینتر، صحبت های جالبی را در رابطه با طریقه انتقالش به نراتزوری مطرح کرده است.

مورینیو با چند عکس و پیام من را برای اینتر جذب کرد

به گزارش "ورزش سه"، ساموئل اتوئو یکی از مهمترین ارکان موفقیت اینتر و کسب سه گانه توسط این تیم در سال ۲۰۱۰ به حساب می آمد چرا که او در کنار دیگو میلیتو زوج وحشتناکی را در خط حمله این نراتزوی تشکیل داده بودند؛ اگر چه سرمربی پرتغالی یعنی ژوزه مورینیو هم در این موفقیت نراتزوری نقش اساسی ایفا کرد.

 

اتوئو حالا در مصاحبه‌ای صحبت های جالب را در رابطه با روش متقاعد شدنش برای پیوستن به اینتر مطرح کرده است. او در این باره گفت: " مورینیو به یک روش ساده من را برای پیوستن به اینتر متقاعد کرد. عکسی از پیراهن شماره ۹ اینتر را برایم فرستاد و نوشت این پیراهن متعلق به تو است و ما منتظرت هستیم.

 

بعد از آن مارکو ماتراتزی به من پیام داد و گفت که اگر به اینتر بیایی همه جام‌ها را در کنار هم خواهیم برد. چنین اتفاقی در حرفه من رخ نداده بود و می توانم بگویم که این پیام ها تاثیر زیادی در انتخاب من داشت."

 

 

1152740

 

 

ساموئل اتوئو درباره آن بازی دراماتیک مقابل بارسلونا در نوکمپ که منجر به صعود اینتر به فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا شد نیز گفت: " وقتی تیاگو موتا اخراج شد مورینیو با من و خاویر زانتی ارتباط برقرار کرد و تاکتیک مان در ادامه بازی را به ما گوشزد کرد. در آن زمان به خودم گفتم که ما قطعاً به فینال خواهیم رسید در پایان هم چنین اتفاقی رخ داد و ما راهی مسابقات پایانی شدیم.

 

پیش از بازی فینال هم خیلی صحبت نکردم و تنها گفتم که ما به زمین می‌رویم و با جام به میلان برمی‌گردیم."

دیدگاه‌ها