کد خبر : 1684402 | 29 اردیبهشت 1399 ساعت 10:40 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

توقف عجیب مدعیان بزرگ در بوندس‌لیگا2

سه مدعی صعود از لیگ دسته دوی آلمان، بوندس‌لیگا2، این هفته در شروع مسابقات لیگ با شکست مواجه شده یا متوقف شدند تا از سر گیری بوندس‌لیگا2 با شگفتی همراه باشد.

توقف عجیب مدعیان بزرگ در بوندس‌لیگا2

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه در روزهای اخیر همه اخبار مهم فوتبالی به بوندس‌لیگا اختصاص دارد اما تنها لیگ فوتبالی‌ای که این هفته در آلمان از سر گرفته شده بوندس‌لیگا نیست. لیگ دسته دوی این کشور بوندسلیگا2 هم رقابتهای خود را همزمان با لیگ دسته یک آغاز کرده. در این لیگ هم تیمهایی مهم و تاریخی حضور دارند و مسابقات بوندس‌لیگا2 در آلمان برای گروه بزرگی از فوتبالدوستان جالب توجه است و توسط آنها دنبال می‌شود.

 

اما نکته جالب در هفته اول بوندس‌لیگا2 پساکرونا این بود که سه مدعی اصلی صعود از این لیگ به بوندس‌لیگا، یعنی آرمینیا بیله‌فلد، هامبورگ و اشتوتگارت،  هر سه در اولین بازی خود یا شکست خوردند یا متوقف شدند تا هفته اول این لیگ با شگفتی آغاز شود.

 

جالب‌تر آنکه هر سه تیم صدرنشین بوندس‌لیگا2 با دریافت گلهایی در وقتهای اضافه بازی شکست خوردند یا پیروزی‌شان را از دست دادند.

 

1497192

 

اشتوتگارت

بزرگترین شوک را اشتوتگارت تجربه کرد. تیمی که فصل گذشته در بوندس‌لیگا حضور داشت و حالا در دسته دو حضور دارد. اشتوتگارتی‌ها در بازی مقابل ویسبادن با گلی که در دقیقه 90+7 بازی دریافت کردند و داور بعد از بررسی با VAR حکم به قبول آن داد بازی را 2-1 به حریف‌شان واگذار کردند. ماریو گومز ستاره مشهور اشتوتگارت در پایان بازی گفت:" ما واقعا ناراحت و عصبانی هستیم. خودمان اجازه دادیم اینطور سرمان را ببرند".

 

بیله‌فلد

بیله‌فلد، تیمی که به واسطه بازی کردن علی دایی و کریم باقری در آن برای ایرانیها آشنا است در مقابل اوسنابروک تا دقیقه چهارم وقت اضافه انتهای بازی 1-0 جلو بود ولی با گلی که در آخرین ثانیه‌ها دریافت کرد دو امتیاز را از دست داد.

 

1497193

 

هامبورگ

هامبورگ، تیم دوم جدول بوندس‌لیگا2 هم در دقیقه چهارم وقتهای تلف‌شده انتهای بازی گلی از حریفش گرویترفورت دریافت کرد تا با این تیم به تساوی 2-2 رسیده و دو امتیاز حساس را از دست بدهد.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها