کد خبر : 1684413 | 29 اردیبهشت 1399 ساعت 11:30 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

شیطنت ستاره فرانکفورت: بیا تاکتیک‌های ما مال تو!

شیطنت آندره سیلوا بازیکن پرتغالی آینتراخت فرانکفورت در دیدار این تیم مقابل مونشن‌گلادباخ خبرساز شده است.

شیطنت ستاره فرانکفورت: بیا تاکتیک‌های ما مال تو!

به گزارش "ورزش سه"، در هفته اول از سر گیری رقابتهای بوندسلیگا دیدار دو تیم مونشن‌گلادباخ و آینتراخت فرانکفورت یکی از جذاب‌ترین بازی‌ها بود. دیداری که با پیروزی 3-1 گلادباخ به پایان رسید تا این تیم در رتبه سوم جدول قرار گرفته و خود را به عنوان یک مدعی قهرمانی مطرح کند. اما این بازی حاشیه‌های جالبی هم داشت که شیطنت آندره سیلوا بازیکن پرتغالی فرانکفورت یکی از خبرسازترین آنها بود.

 

سیلوا که در این بازی تک‌گل تیمش فرانکفورت را به ثمر رساند در جریان بازی به شکلی جالب سر به سر بریل امبولو بازیکن گلادباخ گذاشت.

 

1497205

 

در تصاویری که از این صحنه در دست است، سیلوا تکه کاغذی را به امبولو بازیکن گلادباخ می‌دهد و به او می‌گوید که تاکتیک‌های سری تیمش روی این کاغذ نوشته شده.

 

امبولو بازیکن گلادباخ با خوشحالی کاغذ را گرفته و آن را باز می‌کند ولی متوجه می‌شود که آن کاغذ چیزی جز لیبل پیراهن ورزشی آندره سیلوا نیست.

 

1497204

 

البته در نهایت خنده آخر متعلق به امبولو و هم‌تیمی‌هایش بود که توانستند با اقتدار فرانکفورت را 3-1 شکست داده و سه امتیاز حساس به حساب خود واریز کنند.  گلادباخ در همان ده دقیقه اول با گلهای آلاسانه پلئا  و مارکوس تورام 2-0 از حریف پیش افتاد. در نیمه دوم رامی بن‌سباینی یک گل دیگر از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا تک‌گل دیرهنگام آندره سیلوا برای فرانکفورت در دقیقه 81 دردی از این تیم دوا نکند. حتی گلادباخ به گل چهارم هم بسیار نزدیک شد ولی سیو بی‌نظیر مدافع فرانکفورت، یوناس هوفمان آنها را از شکستگی سنگین‌تر نجات داد.

 

 

دیدگاه‌ها