کد خبر : 1684435 | 29 اردیبهشت 1399 ساعت 12:45 | 12.5K بازدید | 1 دیدگاه

پاسخ مبهم وزارت ورزش به بلاتکلیفی پرسپولیس

علینژاد معاون وزیرورزش ترجیح داد تا زمان مشخصی را برای معرفی دو عضو هیئت مدیره پرسپولیس اعلام نکند.

پاسخ مبهم وزارت ورزش به بلاتکلیفی پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، بعد از جدایی ایرج عرب از هیئت مدیره پرسپولیس، استعفای محمدحسن انصاری فرد و حضور مهدی محمدنبی در پست دبیرکلی فدراسیون فوتبال، باشگاه پرسپولیس وضعیت مبهمی را داشته و در بلاتکلیفی مدیریتی به سر برده است. اگرچه سه عضو هیئت مدیره در این مدت تلاش هایی داشتند و قراردادی جدید را هم با کارگزار به امضا رساندند اما بدیهی است که سرخ ها نمی‌توانند با سرپرست مدیرعاملی و سه عضو هیئت مدیره کار را ادامه دهند.

 

در این مدت صحبت های زیادی پیرامون انتخاب دو عضو هیئت مدیره و معرفی مدیرعامل شنیده می‌شد اما وزارت ورزش از میان گزینه های نه چندان پرتعداد، فعلا به گزینه نهایی خود نرسیده است. نکته مهم این که قرمزها حالا با کارگزار خود قراردادی سه ساله بسته اند، مربی خود را انتخاب کرده اند و در حال پیگیری پرونده های خارجی خود نیز هستند و مدیرعامل جدید تنها باید این تصمیمات را اجرایی کند.

 

با این حال مهدی علینژاد معاون وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که پس از دو ماه معطلی، سرانجام دو عضو هیئت مدیره پرسپولیس چه زمانی انتخاب خواهند شد، به پاسخی کوتاه و مبهم بسنده کرد و گفت: در مورد دو عضو باقی مانده پرسپولیس، در روزهای آینده خبرهای جدیدی خواهید شنید.

دیدگاه‌ها