کد خبر : 1684521 | 29 اردیبهشت 1399 ساعت 18:25 | 132.5K بازدید | 1 دیدگاه

با هافبک سرخ‌ها، آرشیتکت باغ صدهزار هکتاری!

سیامک نعمتی؛ ماجرای نیمه کاره ماندن جدال سپاهان توسط همسرش! (گزارش تصویری)

هافبک پرسپولیس که زننده گل تاریخی این باشگاه برای اولین صعود به فینال لیگ قهرمانان بود، سوژه شماره شش لنز امیرحسین خیرخواه بود.

سیامک نعمتی؛ ماجرای نیمه کاره ماندن جدال سپاهان توسط همسرش! (گزارش تصویری)

به گزارش "ورزش سه"، سیامک نعمتی دو فصل قبل با گلزنی مقابل السد قطر، پرسپولیس را راهی اولین فینال لیگ قهرمانان آسیای خود کرد تا از این حیث گلی تاریخی برای سرخ‌ها به نام خود کند.

 


در حالیکه برنامه انتشار تصاویری اختصاصی زندگی هافبک پرسپولیس با دوربین امیرحسین خیرخواه و گزارش حمید ابراهیمی قرار بود چند روز دیگر منتشر شود اما همزمانی آن با یکی از بحث‌های کنونی در خصوص انجام بازی‌های لیگ برتر به شکل رایانه‌ای ما را مجاب کرد تا بخش عمده زندگی قرنطینه‌ای این بازیکن در دوران کرونا که بازی با کنسول‌های رایانه‌ای و گیم‌های موبایلی بود را دنبال کنیم.

 


مدیرعامل تراکتور چندی پیش با اشاره به شرایط کنونی ویروس کرونا و مشکلاتی که برای برگزاری ادامه مسابقات وجود دارد، ادعایی عجیبی مطرح کرد و گفت که بهتر است در شرایط کنونی لیگ رایانه‌ای با حضور نماینده‌ای از هر باشگاه برای بازگرداندن نشاط اجتماعی به جامعه‌ی فوتبال برگزار شود. موضوعی که باعث شد تا اقدام به انتشار تصاویری از سیامک نعمتی کنیم که چند دسته بیشتر از دیگران در این زمینه شکسته است!

 

 

1497287

نعمتی که به تازگی به جرگه متاهلین پیوسته، با سلیقه خاص همسرش منزل را دیزاین کرده بود و خود شخصا وظیفه پذیرایی را در عصر دوم اردیبهشت برعهده گرفت.
او با توجه به شیوع کرونا اقدامات بهداشتی شدیدی برای شستشوی میوه‌ها و دیگر وسائل پذیرایی داشت.

 

 

1497289

خیلی زود به محل گلایه همسر سیامک نعمتی رسیدیم!
نعمتی با اشاره به اینکه علاقمند به رشته آرشیتکت است، از "گاردن" به عنوان بازی محبوب خود یاد کرد. گیمی که صدای همسرش را در آورده و برای تجهیز بازی فانتزی و مجازی چند صدهزار هکتاری‌اش مجبور است ساعات زیادی را در آن سپری کند که این موضوع صدای خانواده را در آورده است.

 

 

این بخش وقت‌گیر این بازی است؛ جایی که او باید امتیازات لازم برای رسیدن به جوایز تجهیز باغ را دنبال کند و الحق هم آن را با سلیقه جمع و جور کرده بود.

 

 

1497288

سیامک به نحوی از باغی که طراحی کرده بود حرف می‌زد که اگر کسی در جریان فانتزی بودن ماجرا نبود تصور می‌کرد او اکنون یکی از سرمایه‌داران و سلطان باغ در ایران است و به زودی با فروش تنها بخشی از آن بدهی‌های باشگاهش را نیز برعهده می‌گیرد و پرداخت می‌کند!

 

1497291

برای بازی پلی استیشن، سیامک نعمتی به سراغ هم تیمی سابقش در پیکان و ستاره این روزهای سپاهان رفت. پیام نیازمند! گلری که مدعی بود در لیگ ایران حریف روی دستش نیامده است.

 

 

 

سیامک خیلی زود گوشی را دست پیام داد و در میان کری‌های او گفت: ببین من در رختکن گرم نکرده‌ام و خیلی زود داخل زمینم! پس بیا زمین و فقط کری نخوان.

 

 

1497294

هافبک پرسپولیسی‌ها با اشاره به اینکه خیلی وقت است بازی نکرده و آخرین باخت او منتهی به شکستن دسته بازی شد، از تنفرش از شکست گفت و اینکه حداقل در این بازی چند دسته بیشتر از پیام نیازمند شکسته است.

 

 

1497295

نگاه نکنید سیامک اینجا مظلوم نشسته و بازی را دنبال می‌کند... همسرش به او تذکر داده تا در صورت تکرار هیجانی شدن و سر و صدای زیاد، قطعا شخصا بازی را نیمه کاره خواهد گذاشت.

 

 

1497296

البته همسر خوش سلیقه سیامک آنطور هم که ما تعریف می‌کنیم نبود و اگر نگاهی به میز پذیرایی بیندازید متوجه می‌شوید برای اینکه همسرش چیزی کم نداشته باشد برای او تدارک ویژه‌ای به صرف توت فرنگی با میکس نوتلا در نظر گرفت و البته گفت این توت فرنگی‌ها از باغ بی خیر سیامک نیست!

 

 

1497297

خب بالاخره سر و صدای سیامک کار دستش داد تا در شرایطی که با نتیجه 2-1 از پیام جلو افتاده بود با توجه به عدم رعایت پروتکل رعایت نظم خانه! از سوی همسرش توبیخ شود و بازی نیمه کاره باقی بماند.

به نظر می‌رسد این تقابل سپاهان و پرسپولیس در فضای بازی رایانه‌ای هم نمی‌خواهد سرانجام خوبی داشته باشد و باید با جنجال همراه باشد تا در شرایطی که اینبار نعمتی از پیام جلو افتاده بود، دستور قطع بازی صادر شود!

 

 

1497306

سیامک مغموم از نیمه کاره ماندن بازی برای پر کردن اوقات خود اینبار به لپ تاپ پناه آورد تا به قول همسرش برای سومین بار و شاید آخرین بار سریال قهوه تلخ را تماشا کند!

 

 

1497299

نعمتی با اشاره به تعطیلی تمرینات و دوری از آمادگی، امیدوار بود هرچه زودتر شرایط برگزاری مسابقات فراهم شود و او بتواند بار دیگر قهرمانی با این تیم را تجربه کند. در بین حرف‌هایش از شکل گیری شایعاتی که درباره جدایی‌اش از این تیم شکل گرفته بود شاکی بود و مدعی بود امیدوار است اینبار بتواند در فینال آسیا برای تیمش بدرخشد و خاطرات گذشته را فراموش کند. البته او امیدوار بود که شرایط مالی تیمش نیز بهبود یابد و آنها با پرداخت مطالبات بازیکنان و بدهی‌های فیفایی نگرانی را کاهش دهند.

 

1497300

 

پخش پایانی روزهای قرنطینه و نگرانی از کرونا؛ نمعتی بهترین سود را از منظره جالب پشت بام خانه‌اش برای انجام تمرینات اختصاصی می‌برد و البته می‌گوید تمام این تمرینات حتی به اندازه یک بار نرم دوی گروهی و تمرین با دیگر بازیکنان نیست و کار آنها برای ادامه مسابقات با این شرایط سخت خواهد بود.

 

 

1497301

این هم پایان یک روز با سیامک نعمتی از رویا آرشتیکت شدن تا بازی نیمه کاره با سپاهان و قهوه تلخ مهران مدیری‌اش که هیچ وقت برایش تکرای نمی‌شود.

 

 

ماجراهای دوربین امیرحسین خیرخواه با فوتبالیست‌ها در قرنطینه و نزدیک‌ترین حالت به زندگی شخصی‌شان ادامه دارد؛ بعد از گزارشی اختصاصی از شجاع خلیل زاده، علی کریمی، پیام نیازمند، احسان حاج صفی و سیامک نعمتی، فردا با ماجرای زندگی عجیب عارف غلامی دیگر ستاره تازه ازدواج کرده حاضر در استقلال همراه‌تان خواهیم بود. به نظرتان در زندگی عارف چه خبر است؟

دیدگاه‌ها