کد خبر : 1684623 | 30 اردیبهشت 1399 ساعت 12:02 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

30 خرداد زمان ازسرگیری رقابت های دسته اول

شروع لیگ یک با نبرد عنایتی و دست نشان

سازمان لیگ برتر به طور رسمی تاریخ شروع تمرین و مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران را اعلام کرد.

شروع لیگ یک با نبرد عنایتی و دست نشان

به گزارش" ورزش سه" سازمان لیگ امروز برنامه تمرینی و آغاز مجدد مسابقات فوتبال رده های مختلف باشگاهی را اعلام کرد. براساس این برنامه رقابت های لیگ دسته یک از روز 30 خرداد ماه بار دیگر آغاز خواهد شد. براین اساس و در این تاریخ بازی عقب افتاده تیم های سپیدرود رشت –سرخپوشان پاکدشت(هوادار) برگزار می شود. سپیدورد که در رتبه شانزدهم قرار دارد با نادردست نشان به مصاف سرخپوشان پاکدشت می رود که با هدایت رضاعنایتی در رده دهم قرار دارد. البته که تیم سرخپوشان پاکدشت به تازگی تغییر نام داده و از این پس باید این تیم را "هوادار" صدا بزنیم.


همچنین هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ دسته اول نیز از تاریخ 4 تیرماه شروع خواهد شد.  در این نامه بر انجام تست کرونا برای تمام بازیکنان، اعضای کادرفنی و عوامل اجرایی باشگاه ها تاکید شده و تحویل نتایج تست های انجام شده به ایفمارک و اخذ مجوزهای لازم را به نوعی پیش شرط شروع تمرینات و اجازه شرکت در مسابقات اعلام شده است.


در حال حاضر در رقابت های لیگ دسته یک مس رفسنجان با 53 امتیاز در صدر جدول قرا دارد و تیم های مس کرمان (46)، خوشه طلایی ساوه و آلومینیوم اراک(45) و نود ارومیه (44) در تعقیب این تیم برای صعود به لیگ برتر هستند. در انتهای جدول نیز شهرداری تبریز با 10 امتیاز قعرنشین است و تیم های ملوان (24) ، سپیدورد(26) و رایکا(24) در خطر سقوط قرار دارند.

دیدگاه‌ها