کد خبر : 1684649 | 30 اردیبهشت 1399 ساعت 13:40 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای موندو دپورتیوو

اولویت اول بارسلونا هری کین بود، نه لائوتارو

موندو دپورتیوو می‌گوید باشگاه بارسلونا ابتدا به دنبال جذب هری کین بوده و تنها بعد از مخالفت قطعی تاتنهام با این انتقال، تصمیم گرفته لائوتارو مارتینز را جذب کند.

اولویت اول بارسلونا هری کین بود، نه لائوتارو

به گزارش ورزش سه، روزنامه موندو دپورتیوو چاپ کاتالونیا امروز در گزارشی ویژه ادعایی جنجالی را مطرح کرده و مدعی است علاقه باشگاه بارسلونا به جذب لائوتارو مارتینز، مهاجم آرژانتینی اینترمیلان از زمانی آغاز شده که این باشاگاه در تلاشش برای جذب هری کین، کاپیتان تاتنهام با درهای بسته این باشگاه انگلیسی مواجه شده است.

 

1497438

 

موندو صفحه اول امروز خود را هم به این گزارش اختصاص داده و می‌گوید بارسلونا از مدتی پیش به دنبال جذب یک مهاجم مرکزی است تا جانشینی برای لوئیس سوارز 33ساله در اختیار داشته باشد. ستاره اروگوئه‌ای که یک سال دیگر با باشگاه کاتالان قرارداد دارد. موندو در ادعای اصلی خود می‌گوید بارسا هدف شماره یک خود را هری کین تعریف کرده بود و مدیریت باشگاه شیفته شم گلزنی بالای این ستاره انگلیسی بودند.

 

موندو می‌گوید یوسپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسا سال گذشته میلادی با تاتنهام در این باره تماس می‌گیرد ولی دنیل لوی رئیس تاتنهام به کاتالانها می‌گوید هری کین فروشی نیست. بعد از این است که بارسا به دنبال مهاجمی دیگر می‌گردد و در نهایت به سراغ لائوتارو مارتینز در اینترمیلان می‌رود.

 

1490340

 

موندو می‌گوید بارسلونا حالا که کاملا از جذب هری کین منصرف شده مصمم است لائوتارو را به نوکمپ منتقل کند ولی با اینحال حاضر نیست مبلغ مورد نظر اینتر یعنی 111 میلیو یورو را بپردازد. موندو می‌گوید بعد از اپیدمی کرونا بدهی انباشته باشگاه بارسلونا به شدت افزایش یافته و عدم تمایل باشگاه برای پس دادن پول بلیطهای فروخته شده هوادارانش نشانه‌ای از این وضعیت مالی بغرنج است. با این تفاسیر، بارسلونا سخت به دنبال کاهش مبلغ پرداختی‌اش برای خرید لائوتارو خواهد بود.

 

 

دیدگاه‌ها