کد خبر : 1684842 | 31 اردیبهشت 1399 ساعت 11:49 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

تست کرونای پرسپولیسی ها در محاصره عکاسان (عکس)

حضور پرتعداد خبرنگاران و عکاسان در محل کلینیک باشگاه باعث شد تا فضای جالبی بر محل حکم فرما باشد.

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان و مربیان تیم فوتبال پرسپولیس تست کرونای خود را از ساعت 10:30 در ورزشگاه درفشی فر برگزار کردند. این زمین تمرین قدیمی سرخ ها، کلینیک اختصاصی باشگاه را نیز در خود جای داده و باعث شد تا پرسپولیسی ها نیازی به حضور در آزمایشگاهی دیگر نداشته باشند.

 

در ابتدا اعضای باشگاه اجازه حضور خبرنگاران و عکاسان را ندادند و تنها خبرنگار صداوسیما اجازه ورود به درفشی فر را پیدا کرد اما دقایقی بعد مجوز حضور بقیه اهالی رسانه نیز داده شد تا آن ها مشغول پوشش این رویداد شوند. فیلم برداری و عکس برداری آن ها باعث جلب توجه شد و افشین پیروانی مدیر این تیم نیز با افراد رسانه ای شوخی کرد.

 

حضور پرتعداد عکاسان و خبرنگاران حوزه باشگاه پرسپولیس شرایط ویژه ای را در هوای بارانی تهران ایجاد کرده بود. صدای شاتر دوربین جو خاصی به این مراسم بخشیده و همچنین بازیکنان را با دردسر مواجه کرده بود. بازیکنان و مربیان هر بار مجبور بودند به لنز دوربین عکس ها نگاه کنند تا حضورشان در کلینیک باشگاه برای انجام تست کرونا، در گالری هر کدام از آن ها ثبت شود.

 

بیشتر اعضای تیم پرسپولیس با ماسک وارد شدند و همچنین دستکش به همراه داشتند تا در روز شلوغ درفشی فر، موارد بهداشتی را به خوبی رعایت کرده باشند.

 

 

 

دیدگاه‌ها