کد خبر : 1684897 | 31 اردیبهشت 1399 ساعت 15:10 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با فاکس اسپورتس

ایجنت نیمار: او به بارسلونا برنمی گردد

مدیر برنامه های نیمار نسبت به بازگشت او به بارسا در تابستان پیش رو خوشبین نیست.

ایجنت نیمار: او به بارسلونا برنمی گردد

به گزارش ورزش سه"، به نقل از مارکا، تابستان 2017 و پس از حواشی بسیار، نیمار بارسا را به مقصد پی اس جی ترک کرد. یک ماه بازیکنان و مسئولان بارسا در تلاش بودند تا مانع جدایی او شوند ولی ستاره برزیلی رویای دیگری در سر داشت.

او راهی پی اس جی شد تا در این تیم با خروج از سایه مسی، تبدیل به یک رهبر تمام عیار شود ولی پس از گذشت نزدیک به سه سال، انتقال او چیزی جز شکست نبوده است.

 

 

1492900

 

 

ستاره برزیلی سال گذشته تلاش داشت به لالیگا برگردد. او با هر دو تیم رئال و بارسا وارد مذاکره شد ولی به دلیل توقعات مالی بالای پی اس جی انتقال او ممکن نشد.

گفته می شود بارسلونا تابستان امسال هم تلاشی دوباره برای بازگرداندن نیمار انجام خواهد داد ولی واگنر ریبیرو ایجنت نیمار معتقد است که فوق ستاره برزیلی به دلیل شرایط خاص پس از شیوع کرونا، یک فصل دیگر را نیز در پاریس خواهد ماند. او تا 2022 با پی اس جی قرارداد دارد.

 

او در این رابطه به فاکس اسپورتس گفت:« فکر می کنم نیمار در پی اس جی خواهد ماند چرا که شرایط بازار نقل و انتقالات، حالا متفاوت شده و دنیای اقتصاد فوتبال، تغییرات زیادی کرده است. بارسا اکنون منابع مالی لازم برای جذب نیمار را ندارد و پی اس جی هم در صورت از دست دادن نیمار، به سختی بتواند جانشینی خوب برای او پیدا کند. چنین انتقالی امسال رخ نخواهد داد.»

 

این در حالی است که برای بارسلونا، فعلا جذب لائوتارو مارتینز و میرالم پیانیچ در اولویت قرار دارد و آنها قصد دارند با این دو بازیکن، خط حمله و میانی خود را تقویت کنند. 

 

 

1497693

دیدگاه‌ها