کد خبر : 1684910 | 31 اردیبهشت 1399 ساعت 15:53 | 9.3K بازدید | 1 دیدگاه

اسدی: جلوی دایی، یحیی و سهراب سرم را بالا نمی‌آوردم

روایت جالب کاپیتان سابق تراکتور از بازی کنار اسطوره‌ها

کاپیتان سابق تراکتور صحبت‌های جالبی درباره هم‌تیمی بودن خود با اسطوره‌های فوتبال ایران مانند علی دایی و علی کریمی انجام داد.

روایت جالب کاپیتان سابق تراکتور از بازی کنار اسطوره‌ها

به گزارش "ورزش سه"، مرتضی اسدی یکی از بازیکنان بزرگ فوتبال ایران محسوب می‌شد که سابقه حضور در تیم‌های زیادی را داشت. او که در برق تهران،‌صباباتری تهران، تراکتور تبریز، گسترش فولاد، نفت آبادان و ... سابقه بازی دارد در تبریز چندین سال کاپیتان بود و چهره محبوبی در فوتبال آذربایجان محسوب می‌شود.


کاپیتان سابق تراکتور که در صباباتری با ستاره های بزرگی مانند علی دایی، یحیی گل‌محمدی، سهراب بختیاری زاده و محمد نوازی همبازی بود،  شب گذشته در یک لایو اینستاگرامی خاطره جالبی از اولین روز حضور در تمرین این تیم بر زبان آورد. اسدی گفت:‌«روزی که به محل تمرین رفتم و نفراتی مثل دایی، یحیی، سهراب بختیاری زاده و .. را دیدم از خجالت سرم را بالا نمی‌آوردم. من احساس می‌کنم در فوتبالمان بزرگ تر از علی دایی نداشتیم. شاید باورتان نشود اما برایم سخت بود که او هم تیمی ام است. شما فرض کنید که یک تیم سهراب بختیاری زاده و یحیی گل محمدی را به عنوان دفاع وسط دارد، آنوقت من می توانم ادعای بازی کردن داشته باشم؟»

 

 

1497705

 


وی ادامه داد: «برایم جالب بود که مربیان لطف داشتند و با وجود یحیی و سهراب من هم در ترکیب بودم. در چند بازی هافبک دفاعی بازی کردم و بعد یادم هست مقابل پرسپولیس مدافع چپ شدم. خط دفاع ما فوق العاده بود، من و محمد نوازی دفاع های چپ و راست بودیم و یحیی گل‌محمدی و سهراب بختیاری زاده دفاع وسط بودند. شما ببینید مدیریت باشگاه صباباتری چقدر قدرتمند بود که این همه ستاره را خریداری و جذب کرد. واقعا تیم قدرتمندی بودیم.»


کاپیتان سابق تراکتور همچنین سابقه بازی در کنار علی کریمی را نیز دارد؛ او در این خصوص عنوان کرد: «علی کریمی هم واقعا از هر نظر اسطوره است و من خیلی چیزها درمدت یکسال هم بازی بودن در تراکتور از او یاد گرفتم. من چند سال کاپیتان تراکتور بودم و وقتی علی کریمی به تیم ما آمد خواستم که بازوبند را او ببندد اما هر کاری کردم قبول نکرد و اجبار داشت خودم بازوبند را ببندم. یادم هست آن سال وقتی به فینال حذفی رسیدیم از علی آقا خواهش کردم که حداقل همین یک بازی که قرار است جام بگیریم او بازوبند را ببندد اما او بازهم قبول نکرد و خودم جام قهرمانی تراکتور در حذفی را بالا بردم.»


اسدی در پایان افزود: «باعث افتخارم است که در دوران فوتبالم کنار اسطوره های فوتبال ایران بازی کردم و همیشه این محبت خداوند را فراموش نمی کنم.»

دیدگاه‌ها