کد خبر : 1684955 | 31 اردیبهشت 1399 ساعت 22:25 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

دنی رز:

پوچتینو یک روز سرمربی منچستریونایتد می شود

دنی رز، مدافع ملی پوش انگلیسی، معتقد است که مائوریسیو پوچتینو، مربی سابقش، سرانجام روزی هدایت منچستریونایتد را برعهده خواهد گرفت.

پوچتینو یک روز سرمربی منچستریونایتد می شود

به گزارش "ورزش سه"، پوچتینو که در سال 2014 هدایت تاتنهام را برعهده گرفت، این تیم را به یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر تبدیل کرد و سال گذشته هم با این تیم به فینال چمپیونزلیگ رسید اما به دلیل کسب نتایج ضعیف در این فصل، جای خود را به ژوزه مورینیو داد.


این در حالی است که در سال 2016، منچستریونایتد سخت به دنبال به خدمت گرفتن این مربی آرژانتینی بود اما او ترجیح داد در تاتنهام بماند. اکنون دنی رز که به طور قرضی برای نیوکاسل بازی می کند، اعلام کرد که مطمئن است پوچتینو هدایت شیاطین سرخ را برعهده خواهد گرفت.


او در گفتگو با یک کانال یوتیوبی، در پاسخ به این سوال که آیا پوچتینو هدایت یک تیم بزرگ را برعهده خواهد گرفت، گفت:" بی تردید، بی تردید." و بعد از اینکه مجری با اصرار از او خواست تا نام مقصد احتمالی این مربی آرژانتینی را بگوید، گفت:" سرانجام، منچستریونایتد."

 

 

1491333

 


او در مورد شیوه کار پوچتینو هم گفت:" او فرهنگ متفاوتی با مربیان بریتانیایی دارد. این به آن معنی نیست که او فرهنگ ما را درک نمی کند. می دانید که بریتانیایی ها به نوشیدنی های الکلی علاقه دارند اما این چیزی نبود که او با آن کنار بیاید. حتی بعد از پیروزی مقابل آژاکس ( در نیمه نهایی چمیونزلیگ) که بزرگترین شب دوران حرفه ای ما بود، ما در پرواز بازگشت اجازه نوشیدن الکل نداشتیم.


پاسخ او این بود که "نه، شما فردا تمرین دارید. باید ساعت 9 بیدار شوید". این یکی از مسائل بود. مربیان بریتانیایی روش متفاوتی دارند."

دیدگاه‌ها