کد خبر : 1685056 | 01 خرداد 1399 ساعت 13:20 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

سکوی مجازی، ایده جدید برای تماشای فوتبال

باشگاه دانمارکی آرهوس قصد دارد با استفاده از ایده‌ای به نام سکوی مجازی، امکان تماشای بازی‌های بدون تماشاچی را از طریق تماس ویدیویی برای هوادارانش فراهم کند.

سکوی مجازی، ایده جدید برای تماشای فوتبال

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به اینکه به نظر می‌رسد ویروس کووید19 حالا حالاها دست از سر نوع بشر برنخواهد داشت بازگشت تماشاچی‌ها به استادیوم‌های فوتبال و تماشای مسابقات از نزدیک، در آینده نزدیک ممکن نخواهد بود. در این میان باشگاه دانمارکی آرهوس با معرفی ایده‌ای جدید قصد دارد راه‌حل جالبی برای هودارانش ارائه دهد: تماشای بازی‌ها از طریق تماس ویدیویی.

 

1497907

 

باشگاه آرهوس که در لیگ دسته اول دانمارک حضور دارد اسم ایده خود را سکوی مجازی گذاشته. این باشگاه قصد دارد با نصب کردن تجهیزات در استادیوم 19هزار نفره خود این امکان را فراهم کند که در زمان برگزاری بازی‌ها، هوادارانش از طریق دستگاه‌های موبایل یا کامپیوتر خود و بواسطه اپلیکیشن زوم که در روزهای کرونا محبوب شده، مسابقات تیم محبوب‌شان را تماشا کنند.

 

1497908

 

باشگاه آرهوس این ایده خود را از طریق حساب توییتری‌اش مطرح کرده و نوشت:" فوتبال در دانمارک بازگشته ولی هنوز تماشاچی‌ها نمی‌توانند به استادیوم بروند. ولی ما به لطف زوم به یک راه‌حل رسیده‌ایم. راه‌حل ما اولین سکوی مجازی دنیا است. یک تجربه جدید دیجیتالی از فوتبال که می‌تواند هواداران را دوباره امیدوار کند".

 

 

دیدگاه‌ها