کد خبر : 1685087 | 01 خرداد 1399 ساعت 16:05 | 23K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت با شکم شش تکه

مایک آهنین؛ تایسون آماده برای مبارزه

انتشار ویدیویی جدید از مایک تایسون، بسیاری را حیرت زده کرد. مایک آهنین حالا آماده بازگشت به رینگ است.

مایک آهنین؛ تایسون آماده برای مبارزه

به گزارش "ورزش سه"، مایک تایسون 53 ساله مدتی است تمرینات خود را از سر گرفته و رسما اعلام کرده حاضر است یک بار دیگر دستکش به دست کرده و برای کمک به سازمانهای خیریه در مسابقات نمایشی شرکت کند. رقیب بزرگ او، ایواندر هالی‌فیلد هم که چهار سال از تایسون مسن‌تر است اعلام کرده او هم تمایل دارد برای کمک به جوانان آسیب‌دیده از بحران کرونا در مبارزه‌های نمایشی شرکت کند.

 

 

1497210

 

 

شایعات مربوط به احتمال نبرد سوم این دو زمانی قوت گرفت که هالی‌فیلد اعلام کرد هنوز هیچ توافقی بین دو طرف انجام نشده ولی به نظر می‌رسد احتمال چنین برنامه‌ای وجود دارد.

 

در تازه‌ترین اتفاق، چند روز پیش پوستری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که تصویر تایسون و هالی‌فیلد را در کنار هم نشان می‌داد. گویا این دو قرار است در یازدهم ژوئیه در عربستان سعودی به مصاف هم بروند.

 

 

1497946

 

 

مایک آهنین که در شبکه های اجتماعی بسیار فعال است و در یکی دو ماه اخیر، ویدیوهای جالبی از آمادگی جسمانی خود منتشر کرده بود، این بار برای شبکه اجتماعی چینی ویبو ویدیویی تهیه کرد که در آن به وضوح مشخص بود در بهترین شرایط بدنی قرار دارد و آماده بازگشت به رینگ بوکس است.

 

تایسون که در این ویدیو پیراهن به تن ندارد، از سیکس پک های خود رونمایی کرد و با نشان دادن عضلات بازو و سپس مشت زدن های سرعتی و قدرتی ثابت کرد که به فرم سابق خود در حال نزدیک شدن است؛ هرچند سن بالا قطعا به وی اجازه نمی دهد تا درخشش جوانی را تکرار کند.

 

نکته قابل ذکر در این ویدیو، سرعت بالای مشت های تایسون بود که هر کسی را شگفت زده می کند. او چنان با سرعت و قدرت اقدام به مشت زدن می کند که یک لحظه یادمان می رود او 53 ساله است.

 

دیگر نکته جالب این ویدیو، کاهش وزن قابل توجه مایک است. او چند سال پیش بااضافه وزنی قابل ذکر در برنامه ها و رویدادهای ورزشی حاضر می شد و سال گذشته فاش کرد که به کل، تمرینات را کنار گذاشته ولی حالا حداقل مبارزه با هالیفیلد بهانه خوبی برای شروع مجدد تمرینات او شده و در این ویدیو مشخص است که دیگر خبری از اضافه وزن نیست. در انتظار مبارزه رویایی و جذاب او با هالیفیلد خواهیم نشست.

 

 

 

دیدگاه‌ها