کد خبر : 1685133 | 01 خرداد 1399 ساعت 21:25 | 19.1K بازدید | 0 دیدگاه

ایده خلاقانه تیم آلمانی برای هفته ۲۷ بوندسلیگا(عکس)

باشگاه مونشن گلادباخ قصد دارد برای دیدار هفته آینده خود برابر بایرلورکوزن ایده جالبی را روی سکوهای ورزشگاه خود پیاده کند.

ایده خلاقانه تیم آلمانی برای هفته ۲۷ بوندسلیگا(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های بوندسلیگا در ابتدای هفته آغاز شد و تیم ها در چهارچوب هفته بیست و ششم مسابقات به مصاف یکدیگر رفتند. با این حال همانطور که انتظار می رفت بازی ها در ورزشگاه های خالی از تماشاگر برگزار شد که در نوع خود اذیت کننده بود و تا حدود زیادی از جذابیت ها کم کرده بود.

 

از سری مسابقات هفته بیست و هفتم بوندسلیگا اما روز شنبه مونشن‌گلادباخ در ورزشگاه خانگی خود میزبان بایر لورکوزن خواهد بود. در همین رابطه اما تیم میزبان دست به ابتکاری جالب زده و ۱۳ هزار ماکت هواداران خود را روی سکو ها قرار داده تا کمی جای خالی طرفداران این تیم کمتر حس شود.

 

 

1498040

 

 

رئیس کانون هواداران باشگاه مونشن گلادباخ در این باره گفت: " ما حدود ۱۳ هزار از این ماکت ها را روی سکوها نصب می کنیم اما با این وجود از قبل ۲۰ هزار ماکت تهیه شده است."

 

حالا گفته می شود که این اقدام جالب باشگاه مونشن‌گلادباخ می تواند باعث شود که سایر تیم‌ها نیز دست به اقدامی مشابه بزنند و برای قدردانی کردن از تماشاگران خود ماکت های آنها را در ورزشگاه های خانگی خود تعبیه کنند.

دیدگاه‌ها