کد خبر : 1685144 | 01 خرداد 1399 ساعت 23:47 | 24.8K بازدید | 0 دیدگاه

آغاز مذاکرات دو تیم لیگ برتری برای جذب هافبک یووه

به نظر می رسد که دو تیم لیگ برتری اورتون و آرسنال مذاکرات خود را برای جذب آدریان رابیو از یوونتوس آغاز کرده‌اند.

آغاز مذاکرات دو تیم لیگ برتری برای جذب هافبک یووه

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل فوق العاده سخت و نیمکت نشینی در پاری سن ژرمن به دلیل عدم تمدید قرارداد با این تیم بود که آدریان رابیو در تابستان گذشته از باشگاه فرانسوی جدا شد و با انتقالی آزاد راهی یوونتوس شد.

 

در حالیکه آدریان رابیو با امیدهای فراوان پا به تورین گذاشته بود اما با با این حال تا به اینجا نتوانسته روزهای خوبی را در بیانکونری سپری کنند چرا که به نظر می رسد سرمربی یووه یعنی مائوریتزیو ساری اعتقاد چندانی به این هافبک فرانسوی نداشته باشد.

 

 

1428499

 

 

از طرف دیگر رابیو بعد از شیوع گسترده ویروس کرونا در ایتالیا این کشور را ترک کرد و به فرانسه بازگشت. با این حال تاخیر در بازگشت به تورین باعث شده که انتقادات از او به اوج خود برسد و گفته می شود که حالا با این شرایط یوونتوس قصد دارد با قراردادی بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون یورو او را به فروش برساند.

 

حالا و در همین رابطه le10sport ادعا می کند که دو باشگاه لیگ برتری اورتون و آرسنال مذاکرات خود را برای جذب آدرین رابیو آغاز کرده‌اند. کارلو آنچلوتی پیش از این در پاری سن ژرمن با رادیو کار کرده و از طرف دیگر توپچی‌ها به دنبال تشکیل زوج‌ او و متئو گوندوزی در خط میانی خود هستند. همچنین منچستر یونایتد نیز یکی دیگر از تیم های خواهان این بازیکن به حساب می آید.

دیدگاه‌ها