کد خبر : 1685193 | 02 خرداد 1399 ساعت 13:04 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

انتقال به لیگ برتر برای پدیده آلمانی زود است

دیمیتار برباتوف، ستاره سابق منچستریونایتد می‌گوید کای هاورتز پدیده جوان لورکوزن می‌تواند جایگزین ادن هازارد باشد ولی برای رسیدن به جایگاه او به زمان نیاز دارد.

انتقال به لیگ برتر برای پدیده آلمانی زود است

به گزارش "ورزش سه"، دیمیتار برباتوف، ستاره سابق منچستریونایتد و اسطوره فوتبال بلغارستان می‌گوید کای هاورتز، پدیده جوان آلمانی که در باشگاه لورکوزن بازی می‌کند از توان لازم برای جانشینی ادن هازارد برخوردار است ولی انتقال او به  لیگ برتر انگلیس در حال حاضر زودهنگام خواهد بود.

 

1498121

 

کای هاورتز 20ساله یکی از پدیده‌های حال حاضر فوتبال دنیا به حساب می‌آید و گفته می‌شود باشگاه‌های بزرگ انگلیسی مثل لیورپول و چلسی به دنبال جذب او هستند.

 

برباتوف که سابقه بازی در لورکوزن را هم دارد و مدتها در فوتبال انگلیس درخشیده در این باره گفت:" این هفته اخباری درباره انتقال کای هاورتز ستاره لورکوزن به تیمهای لیگ برتر انگلیس مطرح شد که برای من عجیب نبود. او کیفیت بی‌نظیری دارد و در آینده هم بهتر خواهد شد. من از اینکه در بازی لورکوزن و وردربرمن او و همینطور کل تیم اینقدر خوب بازی کردند واقعا خوشحالم".

 

ستاره سابق لورکوزن و منچستریونایتد در ادامه گفت:" هاورتز به خاطر دو گل زیبایی که در بازی این هفته به وردربرمن زد باید به شایعات و اخبار نقل و انتقالاتی عادت کند. چون خیلی‌ها به دنبالش خواهند آمد. خیلی‌ها مثل لیورپول و چلسی ظاهرا به او علاقه‌مند شده‌اند ولی او باید محتاط باشد. من می‌گویم هاورتز یک روز در لیگ برتر بازی می‌کند ولی نه الان. به نظرم فعلا برایش کمی زود است. هاورتز باید به اعتماد به نفس و پختگی بیشتری برسد و بعد به لیگ برتر بیاید".

 

 

دیدگاه‌ها