کد خبر : 1685236 | 02 خرداد 1399 ساعت 16:40 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای اسکای اسپورتس:

اولین پیشنهاد PSG به اینتر برای خرید ایکاردی

باشگاه پاری سن ژرمن که مائورو ایکاردی را به صورت قرضی در اختیار دارد، قصد دارد او به صورت قطعی خریداری کند.

اولین پیشنهاد PSG به اینتر برای خرید ایکاردی

به گزارش "ورزش سه"، مائورو ایکاردی بعد از دست و پنجه نرم کردن با حواشی بسیار در اینتر و شایعات زیادی که درباره اش وجود داشت، نهایتاً در نقل و انتقالات تابستانی گذشته از این تیم جدا شد و با قراردادی قرضی به همراه بند خرید دائمی 70 میلیون یورویی راهی پاری سن ژرمن شد.

 

 

1484554

 

 

ستاره آرژانتینی شروع درخشانی در ترکیب پاری سن ژرمن داشت تا جایی که در 31 بازی ابتدایی خود برای این تیم 20 گل به ثمر رساند اما رفته رفته مشکلات به وجود آمده بین او و سرمربی آلمانی PSG یعنی توماس توخل باعث شد که شایعاتی درباره احتمال انصراف باشگاه فرانسوی از خرید دائمی ایکاردی به گوش برسد.

 

طبق ادعای اسکای اسپورتس، سران پی اس جی تصمیمی برای فعال کردن این بند ندارند چرا که پس از شیوع کرونا، شرایط اقتصادی خوبی بر این باشگاه حکمفرما نیست ولی آنها در پی تخفیف گرفتن از اینتر هستند.

طبق این گزارش، اولین پیشنهاد به اینتر برای خرید قطعی ایکاردی، 50 میلیون یورو به علاوه 10 میلیون یورو بندهای متغیر است و باید دید مورد قبول باشگاه ایتالیایی قرار خواهد گرفت یا خیر.

اینتر که می داند لائوتارو مارتینز قصد پیوستن به بارسلونا را دارد، روی بازگشت ایکاردی حساب نمی کند و در عوض منتظر 1 ژوئن است تا با پایان قرارداد ادینیسون کاوانی با پی اس جی، این ستاره اروگوئه ای را به خدمت بگیرد.

 

 

1493170

دیدگاه‌ها