کد خبر : 1685248 | 02 خرداد 1399 ساعت 17:41 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

دالگلیش:

قدرت مدیریت هندرسون در لیورپول استثنایی است

اسطوره تیم فوتبال لیورپول به تمجید از نقش جوردن هندرسون در این تیم پرداخت.

قدرت مدیریت هندرسون در لیورپول استثنایی است

به گزارش "ورزش سه"، سر کنی دالگلیش از توانایی‌های فوق‌العاده و قدرت ذهنی رهبری فوق‌العاده جردن هندرسون کاپیتان لیورپول تمجید کرده است.

این بازیکن ملی پوش انگلیس از زمانی که در سال 2011 و در 21 سالگی از ساندرلند به لیورپول پیوست و بازوبند کاپیتانی تیم را پوشیده است، در کنار تیم لیورپول بوده است.

 

 

1485136

 

 

هندرسون پس از موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا در فصل گذشته و صدرنشینی لیگ برتر انگلیس در این دوره از مسابقات، به عنوان رهبر خارج از میدان نیز ظاهر شد.  او اخیرا به منظور جمع آوری پول برای سرویس سلامت بریتانیا در روزهای همه‌گیری ویروس کرونا، پیشگام شده بود.

 

دالگلیش، بازیکن و سرمربی پیشین لیورپول از پیشرفت جوردن هندرسون در لیگ برتر انگلیس به وجد آمده است. او در همین رابطه او گفت:« در ابتدا رهبری تیم برای هندرسون دشوار بود چرا که در سن پایینی به کاپیتانی لیورپول رسید اما توانست قدرت ذهنی بالای خود را نشان بدهد.

هندرسون امسال فصل فوق‌العاده خوبی داشته و به خوبی توانسته تیم را هدایت و مدیریت کند. کلوپ به او اعتماد زیادی دارد و این باعث بالا رفتن اعتماد به نفس او شده است. البته معتقدم او توانایی های بالاتری هم دارد ولی تا همینجا هم عملکرد او تماشایی و قابل تحسین بوده است.»

 

 

1474966

دیدگاه‌ها