کد خبر : 1685334 | 03 خرداد 1399 ساعت 12:00 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

فرجام‌خواهی تیم سامان قدوس پذیرفته نشد

تقاضای فرجام‌خواهی سه باشگاه لیون، تولوز و آمیان در مورد تعطیلی زودهنگام لیگ1 فرانسه رد شد.

فرجام‌خواهی تیم سامان قدوس پذیرفته نشد

به گزارش "ورزش سه"، سه باشگاه فرانسوی لیون، تولوز و آمیان بعد از تعطیلی زودهنگام لیگ1 فرانسه در اعتراض به این تصمیم فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ این کشور به دادگاه شکایت کرده بودند ولی اولین درخواست تجدیدنظر آنها توسط دادگاه رد شده است.

 

1498275

 

لیگ1 فرانسه ملقب به لوشامپیونا از اواخر اسفندماه مثل دیگر لیگهای بزرگ اروپایی به دلیل اپیدمی کرونا به حالت تعلیق درآمد. درحالیکه دیگر لیگهای اروپایی تصمیم گرفتند مقاومت کنند و حالا به دنبال شروع مجدد مسابقات خود هستند، در اواخر ماه آوریل، سازمان لیگ فرانسه اعلام کرد این فصل لوشامپیونا را تعطیل کرده و پاری سن ژرمن صدرنشین را به عنوان قهرمان و دو تیم قعر جدولی آمیان و تولوز را به عنوان سقوط‌کرده اعلام کرد.

 

این تصمیم با اعتراض چندین تیم روبرو شد و دو باشگاه سقوط کرده و همچنین لیون که به این ترتیب برای اولین بار از سال 1997 سهمیه اروپایی خود را از دست داده علیه آن به دادگاه شکایت کرده و تقاضای فرجام کردند.

 

بر اساس گزارش رسانه‌های فرانسوی دادگاه اداری پاریس روز جمعه این درخواست فرجام‌خواهی سه باشگاه فرانسوی را رد کرده و گفته ادعای آنها علیه تصمیم مسئولین فوتبال این کشور از نظر دادگاه مسموع نیست.

 

 

دیدگاه‌ها