کد خبر : 1685670 | 05 خرداد 1399 ساعت 10:47 | 29.8K بازدید | 0 دیدگاه

خیال لواندوفسکی دیگر راحت نیست

یورش ورنر به تخت پادشاهی لوا در بوندس‌لیگا

تیمو ورنر، مهاجم آلمانی لایپزیش با هت‌تریک در دیدار دیروز تیمش مقابل ماینتس به رقابت خود با لواندوفسکی در صدر جدول بهترین گلزنان بوندس‌لیگا جذابیتی بیش از پیش بخشید.

یورش ورنر به تخت پادشاهی لوا در بوندس‌لیگا

به گزارش "ورزش سه"، رقابت بین بهترین گلزنان بوندس‌لیگا برای کسب عنوان آقای گلی این فصل به اندازه رقابت اصلی در این لیگ داغ و پرهیجان شده است. این هفته هر دو صدرنشین جدول گلزنان این لیگ، رابرت لواندوفسکی و تیمو ورنر برای تیم‌هایشان گلزنی کردند تا نشان دهند رقابت آقای گلی در آلمان داغ داغ در جریان است.

 

1498452

 

بعد از تک‌گل لواندوفسکی در جریان پیروزی 5-2 بایرن مونیخ مقابل آینتراخت که روز شنبه اتفاق افتاد، دیروز تیمو ورنر کاری کرد که همه خبرهای فوتبالی آلمان را به خود اختصاص دهد. ورنر با هت‌تریک کردن در جریان پیروزی 5-0 تیمش لایپزیش مقابل ماینتس، سومین هت‌تریک این فصل خود را ثبت کرد. او حالا با 24 گل زده، تنها سه گل تا رسیدن به لواندوفسکی در صدر جدول گلزنان فاصله دارد.

 

1498671

 

جالب اینجا است که هت‌تریک دیروز تیمو ورنر در اپل آرنا، استادیوم خانگی ماینتس، دومین هت‌تریک او مقابل ماینتس در این فصل بود. به نظر می‌رسد ماینتس برای این مهاجم آلمانی خوش‌یمن است. تیمو ورنر 24ساله با درخشش دیروزش هم نام خود را به عنوان آقای گل تاریخ باشگاه ثبت کرد و هم به شاگردان یولیان ناگلزمان کمک کرد تا بار دیگر به رتبه سوم جدول بوندس‌لیگا برگردند.

 

این هفته لواندوفسکی، صدرنشین جدول گلزنان هم برای تیمش گلزنی کرد ولی نمایش او به اندازه ورنر درخشان نبود. در دیدار بایرن مونیخ صدرنشین مقابل آینتراخت فرانکفورت، لواندوفسکی یک گل وارد دروازه حریف کرد تا تعداد گلهای این فصل خود در بوندس‌لیگا را به عدد 27 برساند. لواندوفسکی البته در این فصل، در تمامی رقابتها 41 گل به ثمر رسانده که آمار خارق‌العاده‌ای است.

 

1498669

 

جالب اینجا است که بهترین گلزنان بوندس‌لیگا، امسال در صدر فهرست بهترین گلزنان اروپا هم قرار دارند. اگر ارلینگ هالند را به دلیل اینکه گلهای خود را برای دو باشگاه مختلف به ثمر رسانده از این فهرست فاکتور بگیریم و تنها گلهای به ثمر رسیده او در دورتموند را حساب کنیم، ورنر در فهرست بهترین گلزنان اروپا هم پشت سر لواندوفسکی در رتبه دوم قرار دارد.

 

در بین 5 لیگ بزرگ اروپایی، لواندوفسکی و ایموبیله ماشین گلزنی لاتزیو با 27 گل صدرنشین هستند و تیمو ورنر با 24 گل زده به فاصله نزدیکی آنها را تعقیب می‌‌کند. بی‌دلیل نیست که یورگن کلوپ برای به خدمت گرفتن گلزن 24ساله لایپزیش اصرار دارد.

 

 

دیدگاه‌ها