کد خبر : 1685708 | 05 خرداد 1399 ساعت 13:24 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس و برانکو بازهم در دادگاه !

باشگاه پرسپولیس قصد دارد لایحه اعتراضی خود را به حکم فیفا درباره عدم پرداخت دستمزد به برانکو ایوانکوویچ به دادگاه CASارسال کند.

پرسپولیس و برانکو بازهم در دادگاه !

 به گزارش ورزش سه ، با وجود تکذیب های قبلی مدیران باشگاه پرسپولیس باز همان راهی را می‌روند که محمد حسن انصاری فر مدیرعامل قبلی با وجود تکذیب به آن پای گذاشته بود.


این در حالی است که برانکو ایوانکوویچ تنها دستمزد کاری خود که در قراردادهای رسمی با پرسپولیس به امضا رسیده را طلب کرده و پیروزی او در حکم شکایت در فیفا چیز عجیبی نیست چرا که پرسپولیس متعهد به پرداخت دستمزد سرمربی ایست که برای این تیم سه قهرمانی به ارمغان آورده است.


 اما در حالی که و مدیران این باشگاه در گفتگوهای قبلی از ساخت مجسمه برانکو و نصب آن در محوطه ورزشگاه شهید کاظمی می‌دادند دوباره تصمیم بر این قرار گرفته که لایحه اعتراضی به حکم فیفا به دادگاه عالی ورزش ارسال شود تا شاید بدین وسیله پرسپولیسی‌ها فرجه بیشتری برای پرداخت بدهی به سرمربی سابق خود داشته باشند.


شاید ایران تنها کشور دنیاست که در فوتبال با مربیان موفق خود چنین می کند. کی روش و چه برانکو هردو بعد از جدایی از ایران مجبور به شکایت از کارفرماهای سابق خود شدند در حالی که با توجه به محبوبیت و علاقمندی هواداران به دو شخصیت و همچنین کاری که آنها در تیمهای تحت تصدی خود داشتند چیزی جز قدردانی از سوی طرف ایرانی نباید در انتظار آنها باشد.


 جالب این که ما هرگز در شکایات مجدد به دادگاه عالی ورزش طرفی نبستیم و تنها هزینه بیشتری بابت پرونده و رسیدگی به این شکایت و همچنین جریمه دیرکرد از جیبمان رفته است اما اصرار مدیران فوتبال ایران همچنان به همان رویه ای است که بارها در آن شکست خورده اند.

دیدگاه‌ها