کد خبر : 1685712 | 05 خرداد 1399 ساعت 13:44 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

مانع بزرگ بر سر انتقال ماریو گوتزه به میلان

ماریو گوتزه در صورت تمایل برای پیوستن به میلان باید دستمزد ۸ میلیون یورویی خود را کاهش دهد.

مانع بزرگ بر سر انتقال ماریو گوتزه به میلان

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پشت سر گذاشتن سه فصل کاملا ناموفق در بایرن مونیخ بود که ماریو گوتزه در تابستان سال ۲۰۱۶ بایرن مونیخ را ترک کرد و دوباره به دورتموند بازگشت تا شاید دوباره در تیم سابق خود احیا شود.

 

زننده گل قهرمانی تیم ملی آلمان در جام جهانی ۲۰۱۴ در بازگشت دوباره به دورتموند هم نتوانست روزهای خوب گذشته را تکرار کند و حالا بعد از سه فصل دوباره در نقل و انتقالات پیش رو این تیم را ترک خواهد کرد چرا که اخیراً باشگاه آلمانی به شکل رسمی این موضوع را تایید کرد.

 

 

1496017

 

 

به نظر می رسد که حضور رانگنیک در میلان قطعی خواهد بود و او به زودی مسئولیت مدیر ورزشی دومین تیم پرافتخار اروپا را بر عهده خواهد گرفت. در همین راستا گفته می‌شود که او علاقه زیادی به جذب ماریو گوتزه برای تیمش دارد. با این حال و در همین رابطه کالچو مرکاتو مدعی شده که یک مانع بر سر انتقال این ستاره آلمانی به میلان وجود دارد.

 

ماریو گوتزه در دورتموند سالیانه ۸ میلیون یورو حقوق دریافت می کرد اما به نظر نمی‌رسد که روسونری قادر باشد چنین مبلغی را برای گوتزه بپردازد. این ستاره آلمانی برای پیوستن به میلان باید حقوق خود را به ۲.۵ یا حداکثر ۳.۵ یک میلیون یورو کاهش دهد. البته کالچو مرکاتو مدعی شده گوتزه برای پیوستن به هر تیم دیگری به جز میلان هم مجبور به انجام چنین کاری خواهد بود.

دیدگاه‌ها