کد خبر : 1685834 | 05 خرداد 1399 ساعت 23:20 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

اولی اشتلیکه:

رئال مادرید نیازی به خرید پل پوگبا ندارد

اولی اشتلیکه، هافبک پیشین رئال مادرید معتقد است این تیم نیازی به خرید پل پوگبا ندارد.

رئال مادرید نیازی به خرید پل پوگبا ندارد


به گزارش "ورزش سه"، قرارداد پل پوگبا در تابستان امسال با منچستریونایتد به اتمام خواهد رسید و با توجه به عدم توافق طرفین برای تمدید، به نظر می رسد رفتن ستاره فرانسوی از اولدترافورد قطعی باشد. پیش از این از رئال مادرید به عنوان جدی ترین مشتری پل پوگبا نام برده می شد و هنوز هم احتمال این انتقال وجود دارد، اما اولی اشتلیکه مدعی شد رئال مادرید باید به دنبال بازیکنان بی ادعا و فداکار برود.

 

1495722

 

اولی اشتلیکه گفت: "اگر رئال مادرید قصد دارد پروژه کهکشانی ها را پیاده کند و دوباره بازیکنان بزرگی به خدمت بگیرد خرید پل پوگبا گزینه خوبی است، اما من بیشتر طرفدار بازیکنان فروتن هستم که استعداد زیادی دارند و برای تیم فداکاری زیادی می کنند و به همین دلیل خرید پوگبا را به رئال مادرید پیشنهاد نمی کنم."

 

اولی استلیکه در مورد عملکرد تونی کروس در خط میانی رئال مادرید گفت: "این باشگاه قرارداد چنین بازیکنانی را سال به سال تمدید می کند. در دوره ای که من فوتبال بازی می کردم، وقتی بازیکنان به 30 سالگی می رسیدند مسن محسوب می شدند. خوشبختانه شرایط در دنیای فوتبال تغییر کرده است و بازیکنان در این سن به عنوان یک بازیکن باتجربه دیده شناخته شود، نه یک بازیکن قدیمی."

دیدگاه‌ها