کد خبر : 1685959 | 06 خرداد 1399 ساعت 15:16 | 12.1K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش؛

منچستر و یک دشمن خودی در راه کسب سهمیه

دین هندرسون گلر شفیلدیونایتد در واقع حکم دشمن خودی را برای منچستری ها در راه کسب سهمیه دارد.

منچستر و یک دشمن خودی در راه کسب سهمیه

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از دیلی میل، منچستریونایتد تا پیش از تعطیلی لیگ برتر که در پی شیوع کرونا رخ داد، با 45 امتیاز تیم پنجم جدول بود و تنها سه امتیاز با چلسی رده چهارمی فاصله داشت. البته فاصله یونایتد با کسب سهمیه لیگ قهرمانان تقریبا همانقدر است که فاصله اش با بیرون ماندن از کسب سهمیه لیگ اروپا چرا که تیم های پایین یونایتد در جدول یعنی وولوز و شفیلدیونایتد، هر دو 43 امتیازی هستند.

 

 

1499012

 

 

شیاطین سرخ خوشبین هستند که با از سرگیری لیگ برتر و با بازگشت ستاره ای چون پل پوگبا بتوانند به جمع چهار تیم راه یافته و فصل بعد در لیگ قهرمانان حاضر باشند. نکته جالب این است که آنها در راه کسب سهمیه رقیبی چون شفیلد را پیش رو دارند که از دین هندرسون استفاده می کند. هندرسون دروازه بان 23 ساله در واقع بازیکن منچستریونایتد است که به صورت قرضی برای شفیلد بازی می کند و یکی از پدیده های این فصل لیگ برتر محسوب می شود. او در 27 بازی برای شفیلد تنها 22 گل دریافت کرده و 10 کلین شیت نیز داشته است.

به فاصله 9 بازی تا پایان فصل، یونایتدها دو بازی خانگی مهم برابر تاتنهام و شفیلد یعنی رقبای مستقیم خود خواهند داشت و بدون شک حضور دین هندرسون با پیراهن شفیلد در اولدترافورد، می تواند جذابیت های فراوانی داشته باشد. او مامور حفاظت از دروازه شفیلد برابر ستاره هایی چوت مارسیال، مارکوس راشفورد، برونو فرناندز و دنیل جیمز خواهد بود.

هندرسون تاکنون 4 بار به صورت قرضی از یونایتد جدا شده ولی بی تردید فصل بعد به یونایتد باز می گردد و رقیبی جدی برای داوید دخیا خواهد بود.

 

 

1499013

دیدگاه‌ها