کد خبر : 1685970 | 06 خرداد 1399 ساعت 16:23 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

خطر رفع شد؛ خبر خوب میلان در مورد زلاتان

مصدومیت زلاتان از ناحیه آشیل پا نیست و او می تواند در مورد بازگشت به میادین در فصل جاری امیدوار باشد.

خطر رفع شد؛ خبر خوب میلان در مورد زلاتان

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بود که در جریان یک بازی درون تیمی در تمرین میلان، زلاتان ابراهیموویچ از ناحیه پا احساس درد کرد و کار را نیمه تمام گذاشت. او سپس در اختیار تیم پزشکی میلان قرار گرفت و خیلی زود هم شایعات مختلفی در مورد او منتشر شد.

 

 

Zlatan Ibrahimovic, 38 anni. LaPresse

 

 

رسانه ها خبر از مصدومیت تاندون آشیل پای او دادند که به نوعی پایانی بود بر فصل زلاتان و حتی احتمال بازنشستگی او را نیز افزایش می داد اما تیم پزشکی میلان امروز خبر از جدی نبودن مصدومیت او داد.

ستاره سوئدی صبح امروز در کلینیک کلومبوس میلان حاضر شد و پس از تست های متعدد پزشکی، مشخص شد که آشیل پای او آسیب ندیده است که خبر خوبی برای خود او و باشگاه میلان محسوب می شود. او تحت نظر فیزیوتراپ ها قرار خواهد گرفت و قرار است 10 روز دیگر، تست مجددی از او گرفته شود.

در مورد زمان بازگشت او به میادین اما تردیدهایی وجود دارد. برای بازیکنی به سن و سال زلاتان، این دوره می تواند تا یک ماه نیز به طول بینجامد و در حالت عادی یک فوتبالیست دو هفته قادر به همراهی تیمش نخواهد بود. در حالی که هنوز زمان از سرگیری سری آ نامشخص است، زلاتان امیدوار است بتواند خود را به بازی های سرنوشت ساز میلان برساند.

 

 

1498790

دیدگاه‌ها