کد خبر : 1686056 | 06 خرداد 1399 ساعت 22:51 | 30.2K بازدید | 0 دیدگاه

باواریایی ها در مسیر قهرمانی؛

دورتموند 0 - 1 بایرن مونیخ؛ قصه همیشه تکرار!

بایرن مونیخ در دیداری حساس با یک گل دورتموند را مغلوب کرد.

دورتموند 0 - 1 بایرن مونیخ؛ قصه همیشه تکرار!

به گزارش "ورزش سه"، در شبی که دو تیم موقعیت های زیادی روی دروازه یکدیگر خلق کردند، در نهایت این بایرن مونیخ بود که با تک گل جاشوا کیمیچ مقابل دورتموند به برتری دست یافت تا با هفت امتیاز برتری در صدر در آستانه کسب یک قهرمانی دیگر قرار گیرد.

 

بازی با برتری دورتموند آغاز شد و روی دفع توپ اشتباه مانوئل نویر این تیم فاصله ای تا زدن گل اول نداشت، اما ضربه زمینی ارلینگ هالند روی خط توسط ژروم بواتنگ دور شد.

 

دقایقی بعد این اتفاق برای بایرن تکرار شد. سرژ گناربری در مقابل دروازه و در موقعیت تک به تک به توپ ضربه زد، اما این بار پیشچک روی خط توپ را دفع کرد و این فرصت طلایی از دست رفت.

 

در دقیقه 23 و روی پاس توماس مولر، کینگزلی کومان در مقابل دروازه دورتموند صاحب موقعیت گلزنی شد، اما بورکی به زیبایی ضربه این بازیکن را دور کرد.

 

در اواسط نیمه اول این بار لئون گورتکا از پشت محوطه جریمه با یک ضربه محکم دروازه دورتموند را تهدید کرد، اما بورکی این بار نیز واکنش خوبی مقابل این ضربه داشت.

 

1499095

 

1499096

 

1499097

 

اما در دقیقه 43 بایرن مونیخ به گل رسید. جاشوا کیمیچ پشت محوطه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه چیپ فوق العاده و با بهره گیری از جلو آمدن بورکی دروازه دورتموند را باز کرد. در ادامه نیمه اول اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و بایرن مونیخ با برتری 0-1 راهی رختکن شد.

 

در همان اوایل نیمه دوم دورتموند موقعیت خوبی برای زدن گل تساوی داشت، اما ضربه محکم داهوت از پشت محوطه مستقیما در اختیاز مانوئل نویر قرار گرفت.

 

در دقیقه 55 لئون گورتزکا با یک ضربه زمینی دروازه دورتموند را مورد هدف قرار دارد، اما بورکی به خوبی توپ را دور کرد و در ریباند نیز مت هوملس دروازه را نجات داد.

 

در دقیقه 70 بهترین موقعیت دورتموند برای گلزنی از دست رفت. روی حرکت تماشایی یادون سانچو، ارلینگ هالند صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه زمینی او بعد از برخورد با بواتنگ به بیرون رفت.

 

1499093

 

دقایقی بعد دورتموند می توانست از روی یک موقعیت ایستگاهی دروازه بایرن را باز کند، اما ضربه گریرو در شرایطی مناسب در اختیار نویر قرار گرفت. در دقیقه 77 و روی همکاری تماشایی بازیکنان دورتموند، داهوت پشت محوطه صاحب موقعیت شد، اما ضربه محکم او با مهار تماشایی نویر همراه شد.

 

در دقیقه 82 بهترین موقعیت بایرن مونیخ برای دو برابر کردن اختلاف ایجاد شد، اما ضربه فنی لواندوفسکی از پشت محوطه به دیرک برخورد کرد و این فرصت خوب از دست رفت. در اوقات اضافی متوقف شدن لواندوفسکی توسط داور خطا تشخیص داده نشد تا در نهایت بایرن با همان یک گل دورتموند را شکست دهد.

دیدگاه‌ها