کد خبر : 1686091 | 07 خرداد 1399 ساعت 09:51 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجم ایرانی به دنبال شکستن رای 4 میلیون یورویی

6 ساعت سوال و جواب از قدوس در CAS

مهاجم تیم ملی ایران و سابق استروسند سوئد روز دوشنبه بیش از 6 ساعت پاسخگوی سوالات دادگاه داوری ورزش بود.

6 ساعت سوال و جواب از قدوس در CAS

به گزارش" ورزش سه" سامان قدوس هافبک تیم ملی ایران و باشگاه آمیان فرانسه در جلسه بررسی پرونده قراردادش با باشگاه اوئسکا به محرومیت 4 ماهه و جریمه سنگین مالی محکوم شد. قدوس به دادگاه داوری ورزش شکایت کرد و روز دوشنبه جلسه این دادگاه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد. در این جلسه سامان قدوس بیش از 6 ساعت مورد سوال و جواب قرار گرفت.


سایت سوئدی aftonbladet در این رابطه نوشت که در جریان دادرسی این مهاجم 26 ساله بخش هایی از صحبت هایش نسبت به دادگاه قبلی در فیفا تغییرداد به طوری که او و باشگاه استروسند اکنون امیدوارند این بتوانند جریمه 4 میلیون یورویی فیفا را لغو کنند. 


قدوس که گفته می شود بعد از عقد قرارداد با اوئسکا به ملبغ سه میلیون یورو ، سپس با آمیان با 4 میلیون یورو قراردادبسته است معتقد است در این پرونده تقلب شده و به همین خاطر پرونده را به CAS برد و دادگاه روز دوشنبه صحبت هایش را شنید.


بازیکن سابق استروشند پیش از این گفته بود که قصد او برای امضای قرارداد با اوئسکا بود اما در دادگاه داوری ورزش او گفت که برای انجام چنین کاری در اسپانیا تحت فشار بوده است. ضمن اینکه او می گوید که در آن زمان نمی دانسته که آیا توافق رسمی بین اوئسکا و استروسند وجود دارد یا نه؟

 

1499145


همچنین قدوس در دادگاه قبلی گفته بود که در این سفر تنها برادرش را به همراه داشته اما در آخرین دادگاه او گفته است که یک نماینده اسپانیایی به نام کوئیک پنیا نیز در آنجا بوده است.


دانیل کیندبرگ رئیس پیشین باشگاه استروسند در این رابطه می گوید:" آنچه اکنون سامان در دادگاه داوری ورزش در مورد اوئسکا و پنیا گفته کاملا مطابق چیزی که است که قبلا گفته ام."


اکنون سامان قدوس و استروسند تا شانزدهم ژوئن فرصت دارند تا حرف های تکمیلی خود را در زمینه این پرونده به دادگاه ارائه کنند و منتظر اعلام رای نهایی باشند. 


از طرف دیگر وکیل باشگاه اوئسکا، پدرو کامارو، توضیح داده که آن ها منتظر تصمیم  CASبرای ارزیابی در این زمینه خواهند بود.


باشگاه اوئسکا در جلسه روز دوشنبه برهمان دلایلی که در دادگاه گذشته فیفا ارائه کرده بود پافشاری کرد هرچند سامان قدوس در این دادگاه حرف های متفاوتی را به زبان آورد.

دیدگاه‌ها