کد خبر : 1686192 | 07 خرداد 1399 ساعت 16:57 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

فرانکفورت پرس از کیارش ملکی تمجید کرد؛

تشبیه مربی ایرانی به "یولیان ناگلزمان"

مربی جوان ایرانی حاضر در والیبال آلمان سوژه ای برای گزارش روزنامه فرانکفورت پرس شده است.

به گزارش "ورزش سه"، کیارش ملکی، یکی از بازیکنان سابق و مربیان فعلی ایرانی شاغل در والیبال اروپاست. او که سه سال قبل موفق شد همراه تیم TSV GIESSEN به نایب قهرمانی بوندسلیگای ٢ والیبال برسد، دو سالی است که در آلمان مربیگری را آغاز کرده. 


تیم والیبال بانوان HTG Bad هامبورگ در این فصل همکاری خود را با این مربی ایرانی آغاز کرده. به همین بهانه روزنامه فرانکفورت پرس چند روز قبل در مطلبی به تمجید از عملکرد این مربی ایرانی پرداخته است. 

 

 

1499264

 


نکته جالب تشبیه این مربی ایرانی به "یولیان ناگلزمان" جوانترین سرمربی تاریخ بوندس لیگا در رشته فوتبال است که با حضور روی نیمکت هوفن هایم چند سال قبل سروصدای زیادی به پا کرد. 


در بخشی از این گزارش آمده است: «تیم والیبال بانوان HTG Bad Homburg به مربی جوان خود اعتماد دارد. کیارش ملکی را می‌توان "یولیان ناگلزمان" لیگ والیبال نامید، سرمربی جدید تیم بانوان HTG که در Oberliga  رقابت خواهد کرد، فقط ۲۷ سال سن دارد. مانند ناگلزمان که در ابتدای شروع کار خود به عنوان مربی در بودنسلیگای آلمان از بسیاری بازیکنان تیمش کم سن و سال‌تر بود.»


در ادامه این گزارش به سابقه بازیگری کیارش ملکی در تیم TSV Gießen اشاره شده و اینکه او دو فصل به عنوان کمک مربی در تیم SSG Langen مشغول بود و در Regionalliga مقام دوم و‌ سوم را به دست آورد.

دیدگاه‌ها