کد خبر : 1686259 | 07 خرداد 1399 ساعت 22:15 | 24.6K بازدید | 0 دیدگاه

بن بست در مذاکرات بین یوونتوس و بارسلونا

به نظر می رسد کار بارسلونا برای خرید ستاره بوسنیایی یوونتوس آسان نخواهد بود.

بن بست در مذاکرات بین یوونتوس و بارسلونا


به گزارش "ورزش سه"، میرالیم پیانیچ، هافبک خلاق و 30 ساله یوونتوس به شدت مورد توجه بارسلونا قرار دارد و اخبار حاکی از آن است که توافقات شخصی بین این بازیکن و باشگاه اسپانیایی برای انتقال به نوکمپ انجام شده است. اما بارسلونا هنوز با یوونتوس به توافق نرسیده و به نظر می رسد مسیر پیش رو چندان هم هموار نیست.

 

1492293

 

آرتور ملو، هافبک 23 ساله و برزیلی بارسلونا گزینه مورد نظر بیانکونری برای معاوضه است، اما نشریه موندو دیپورتیوو امروز در گزارشی مدعی شد این هافبک رسما به مدیران بارسا اعلام کرده قصد دارد تحت هر شرایطی فصل بعد نیز در نوکمپ بماند و علاقه ای ندارد تحت هیچ معاوضه ای از این تیم جدا شود.

 

آنسو فاتی، ستاره 17 ساله و خوش آتیه بارسلونا دیگر بازیکنی است که مورد پسند یووه قرار دارد. اما این بار مدیران بلوگرانا حاضر به از دست دادن این مهره ارزشمند و این گزینه نیز از دور خارج می شود. یوونتوس حاضر نیست برای جذب بازیکنانی چون آرتورو ویدال، ساموئل اومتیتی یا ایوان راکیتیچ بازیکنی مثل میرالیم پیانیچ را از دست بدهد و به همین دلیل در حال حاضر مذاکرات طرفین به بن بست خورده است. پرداخت پول نقد برای خرید پیانیچ نیز با توجه به مشکلات مالی اخیر برای بارسلونا امکان پذیر نیست.

دیدگاه‌ها