کد خبر : 1686308 | 08 خرداد 1399 ساعت 11:15 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

یوونتوس دست روی ستاره هلندی بارسلونا گذاشت

فرانکی دی یونگ، ستاره هلندی بارسلونا مورد توجه یوونتوس قرار گرفته است.

یوونتوس دست روی ستاره هلندی بارسلونا گذاشت

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا به شدت به دنبال خرید میرالیم پیانیچ، هافبک بوسنیایی و باتجربه یوونتوس است و توافقات شخصی با خود این بازیکن نیز صورت گرفت، اما عدم توافق در مورد گزینه معاوضه بازیکن با یوونتوس، کار پیانیچ برای انتقال به بارسلونا را دشوار ساخته است.

 

1483603

 

گزینه اول یوونتوس آرتور ملو، هافبک 23 ساله و برزیلی بلوگرانا بود که این بازیکن به هیچ وجه خواهان جدایی از بارسلونا نیست و هرگونه انتقال به تورین را رد کرده است. حالا امروز رادیو مارکا در گزارشی دعی شد یوونتوس حاضر است در ازای فروش میرالیم پیانیچ، فرانکی دی یونگ جوان را از بارسلونا برای تابستان امسال به خدمت گیرد.

 

بارسلونا یک سال قبل و با تلاش فراوان موفق شد با 75 میلیون یورو این هافبک 23 ساله را از آژاکس جذب کند و فرانکی دی یونگ در اولین فصل حضور در نوکمپ و علیرغم بازی کردن در پست غیرتخصصی نمایش قابل قبولی داشته است. احتمال بازی کردن در کنار ماتیس دی لیخت، دوست قدیمی در ترکیب یوونتوس ممکن است دی یونگ را مجاب به مهاجرت به تورین بکند. سرمربی بزرگ هلندی، لوئیس فان خال در ماه مارچ گفت: "فرانکی دی یونگ باید به یوونتوس می رفت. بارسا بیشتر بازیکنی مانند دی لیخت را کم داشت تا دی یونگ."

دیدگاه‌ها