کد خبر : 1686467 | 09 خرداد 1399 ساعت 01:30 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

تشریح آخرین وضعیت سلامت سیرجانی‌ها؛

پزشک گل‌گهر: مطمئن هستم در تیم آلودگی نداریم

پزشک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان می‌گوید هیچ بیماری از ابتدای شروع تمرینات تاکنون نداشته‌اند، اما ویروس در بدن برخی از اعضای تیم بوده است.

پزشک گل‌گهر: مطمئن هستم در تیم آلودگی نداریم

به گزارش "ورزش سه"، محمدعلی زارع در خصوص وضعیت اعضای تیم گل‌گهر که مشکوک به کرونا بودند، اظهار کرد: طبق هماهنگی با مدیرعامل باشگاه و آقای جلالی، افرادی که مبتلا به ویروس شده بودند را از سایر اعضای تیم جداسازی کردیم و به محل دیگری بردیم. خانواده افرادی که تست‌شان مثبت شده بود را نیز فراخواندیم و جواب آزمایش آنها را هم زیر نظر گرفتیم تا سلامتی‌شان کنترل شود.

 

او با اشاره به انجام آزمایش دوم از اعضای تیم گل‌گهر ابراز کرد: پس از چند روز طبق پروتکل‌ها، تست مجددی گرفتیم که خوشبختانه تمام آزمایش‌های اعضای تیم گل‌گهر منفی شده است.

 

پزشک تیم فوتبال گل‌گهر ادامه داد: از نظر معیارهای علمی خیلی زود است به این بحث که حتی یک نفر هم در گل‌گهر کرونا دارد یا نه، پاسخ بدهیم ولی ما از روز اول هم حتی یک بیمار کرونایی نداشتیم، اما تست PCR برای برخی از نفرات تیم که نشان می‌داد ویروس در بدن آنها وجود دارد یا خیر را انجام دادیم.

 

زارع تصریح کرد: سی‌تی‌اسکن را از افرادی که مشکوک به کرونا بودند، گرفتیم و خوشبختانه علائم بیماری را ندیدیم. سلامتی خانواده‌ها را هم کنترل کردیم تا مشکلی برای شروع تمرینات نداشته باشیم.

 

او با بیان اینکه در هفته آینده سومین تست کرونا در گل‌گهر گرفته می‌شود، عنوان کرد: اگر در تست بعدی هم جواب‌ها منفی شود، به طور قاطعانه می‌توانیم بگوییم که ما هیچ آلودگی در تیممان نداریم. هرچند که بنده مطمئن هستم مشکلی در این خصوص نداریم.

 

پزشک تیم فوتبال گل‌گهر یادآور شد: از مدیریت باشگاه و سرمربی تیم تشکر می‌کنم که به ما اجازه دادند طبق پروتکل‌ها از بازیکنان تست بگیریم و شرایط تیم را زیر نظر داشته باشیم. از مدیران و مربیان باشگاه‌ها می‌خواهم این اعتماد را به همکاران پزشک ما داشته باشند چراکه قطعا این موضوعات را کنترل می‌کنند. ما هم بخاطر تجربیاتمان، با همکاران پزشک سایر تیم‌ها در تماس هستیم و موارد لازم را می‌گوییم.

دیدگاه‌ها