کد خبر : 1686573 | 09 خرداد 1399 ساعت 18:42 | 30.6K بازدید | 1 دیدگاه

مارتینو:

تنها فصلم در بارسا، بدترین فصل دوران حرفه‌ای‌ام بود

جراردو مارتینو، سرمربی تیم ملی مکزیک، از تنها فصل حضورش در بارسلونا به عنوان بدترین فصل دوران حرفه ای اش نام برد.

تنها فصلم در بارسا، بدترین فصل دوران حرفه‌ای‌ام بود

به گزارش "ورزش سه"، مارتینو بعد از نتایج خوبی که در فوتبال آمریکای جنوبی کسب کرد، در ابتدای فصل 14-2013 هدایت آبی و اناری ها را برعهده گرفت اما در تنها فصل حضورش در این باشگاه، تیمش در لالیگا و چمپیونزلیگ به توفیقی نرسید و در فینال کوپا دل ری هم مغلوب رئال مادرید شدند؛ به این ترتیب، تنها بعد از یک سال، جای خود را به لوئیس انریکه داد.

او به موندو دپورتیوو گفت:" از نظر نتیجه، سال بدی نبود. ما یک جام گرفتیم (سوپرکاپ اسپانیا) و به یک فینال رسیدیم اما آنچه در بارسا به آن اهمیت می دهند این است که چه تعداد جام بردید. با این وجود، باید بگویم که آن سال، بدترین سال دوران حرفه ای من بود."

 

997876

 

مارتینو معتقد است تلاش برای تغییر سبک بارسا در نهایت باعث شد تا او از این تیم کنار گذاشته شود:" سوال هایی در مورد اینکه چرا دوره مربیگری من در بارسا کوتاه مدت بود، مطرح است اما از نظر من، ال کلاسیکویی که در خانه 2-1 رئال را بردیم، دیدار کلیدی بود.

ما گل دوم را زدیم و بعد توپ را در فضاهای خالی به حرکت درمی آوردیم و این کاری که بود که بارسا انجام نمی داد و فکر کردماین را می توان به تیم اضافه کرد. سرعت تیم، بارسا را به تیم کامل تری تبدیل می کرد زیرا وقتی تیم حریف صاحب توپ بود، ما می توانستیم عقب بنشینیم و بعد به فضاها، ضدحمله بزنیم. به همین دلیل بود که آنها فصل را با لوئیس انریکه ادامه دادند."

دیدگاه‌ها