کد خبر : 1686581 | 09 خرداد 1399 ساعت 20:05 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

نتیجه هر سه تست کرونا باهم مغایرت داشت

علوی: آزمایش کرونا تبدیل به دکان بعضی‌ها شده

سرپرست و بازیکن اسبق تیم ملی فولاد خوزستان می‌گوید تابه‌حال سه بار تست کرونا داده‌اند و هر سه بار نتیجه متفاوتی را دریافت کرده‌اند.

علوی: آزمایش کرونا تبدیل به دکان بعضی‌ها شده

به گزارش "ورزش سه"، محمد علوی بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه فولاد خوزستان که در حال حاضر سرپرستی این باشگاه را بر عهده دارد در گفتگویی تلفنی با شبکه رادیویی ورزش، ابتدا درخصوص صحبت‌های سعید آذری و نتیجه منفی تمام آزمایشات کرونا مرحله سوم بازیکنان این تیم گفت: «بله همان‌طور که آقای آذری هم گفتند نتیجه تست کرونای تمام بازیکنان فولاد خوشبختانه منفی اعلام‌شده به‌جز دو نفر از اهالی رسانه که آن‌هم مشکوک به ابتلا هستند. درخصوص این دو نفر هم منتظریم جواب آزمایش PCR مشخص شود.»


علوی در ارتباط بااینکه چرا نتایج تست‌های به‌عمل‌آمده تا این حد باهم مغایرت دارد اظهار داشت: «به نظر من متأسفانه هیچ‌گونه کیت استانداردی در ایران نداریم چراکه ما در طی یازده روز سه بار از بازیکنان آزمایش گرفتیم که نتیجه هر سه نوبت آزمایش باهم تفاوت داشت. بار اول همه منفی، بار دوم 5 نتیجه مثبت و این بار هم نتیجه همه بازیکنان منفی بود.. باید بگویم این آزمایش‌ها به محل درآمدزایی بعضی از افراد و به دکان بعضی‌ها بدل شده است چراکه من در طی همین مدت بابت این تست‌ها 100 میلیون تومان تابه‌حال خرج کردم ولی هیچ‌گونه نتیجه درستی نگرفتیم. من از سازمان لیگ انتظار دارم که لااقل محل ثابتی را برای انجام آزمایش به ما معرفی کنند تا ما تا این حد اذیت نشویم و تکلیفمان را بدانیم. الآن آن 5 نفری را که به قرنطینه برده بودیم از قرنطینه خارج کردیم و می‌توانم بگویم که دیگر دیوانه شدیم.»


سرپرست فولاد در ارتباط بااینکه آیا جابجایی تأثیری در این نتایج داشته است اظهار داشت: «ما هر سه آزمایش را در تهران دادیم. اما با تمام این حرف‌ها روحیه تیمی همچنان خوب است. تیم ما از همان ابتدا تمام ضوابط بهداشتی و پروتکل را رعایت می‌کند. تمام اعضای تیم حتی نیروی تدارکات نیز دارای یک اتاق جدا است و هیچ اتاقی متعلق به دو نفر نیست. واقعاً خرج سرسام‌آوری که ما انجام می‌دهیم انصافاً به تیم ما فشارمی آورد و فقط به ضرر تیم ما می‌شود.»

 

علوی درباره ورود بازیکنان خارجی این تیم مثل پاتوسی و شیمبا گفت: «خداروشکر که دو بازیکن خارجی در حال حاضر در کنار ما هستند و قصد داریم فردا از طریق سفارت آفریقای جنوبی اقدام کنیم که اگر بشود بتوانیم مجوز ورود پاتوسی را به ایران از این راه دریافت شود. در مورد کولیبالی که او از ابتدا جایی نرفته بود. اما شیمبا در همان بد ورود در فرودگاه تست کرونا داد و وارد ایران شد و با این احتساب شیمبا تابه‌حال 4 مرتبه تست کرونا داده است.»

 


وی در پایان درباره تمرینات تیم خودشان تصریح کرد: «طبق نکاتی را که به ما گوشزد کرده‌اند تیم ما در حال انجام تمریناتش است.»

دیدگاه‌ها