کد خبر : 1686622 | 10 خرداد 1399 ساعت 09:40 | 18.5K بازدید | 0 دیدگاه

فوری؛ مبلغ فروش ایکاردی به PSG مشخص شد

به گزارش اسکای، دو باشگاه اینترمیلان و پاری سن ژرمن بر سر انتقال مائورو ایکاردی با قراردادی 50 میلیون یورویی به توافق رسیدند.

فوری؛ مبلغ فروش ایکاردی به PSG مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، اسکای ایتالیا اعلام کرد دو باشگاه پاری سن ژرمن و اینترمیلان بر سر انتقال مائورو ایکاردی ستاره آرژانتینی به توافق رسیده‌اند. بر اساس این توافق PSG به اینتر 50 میلیون یورو پرداخت خواهد کرد و البته 7 میلیون یوروی دیگر هم به عنوان پاداش در نظر خواهد گرفت. پیش از این اعلام شده بود که ایکاردی درباره شرایط شخصی خود با PSG به توافق رسیده است.

 

1499765

 

این مبلغ که کمتر از میزانی است که پیش از این برای ستار‌ه‌ای در حد ایکاردی تصور می‌شد نشان دهنده تاثیری است که ویروس کرونا بر بازار نقل و انتقالات خواد گذاشت. پاری سن ژرمن قبلا برای خرید دائمی ایکاردی با اینتر بر سر مبلغ 70 میلیون یورو مذاکره کرده بود ولی تاثیر اقتصادی شدید کرونا بر فوتبال اروپا باعث شده دو باشگاه حالا بر سر مبلغی به مراتب کمتر به توافق برسند.

 

این خبر پس از آن منتشر شد که مدیر ورزشی اینتر، پیرو آسیلیو دیروز درباره ایکاردی گفت:" ایکاردی می‌خواهد در PSG بماند و ما با این باشگاه در حال مذاکره هستیم تا این اتفاق بیفتد".

 

 

دیدگاه‌ها