کد خبر : 1686647 | 10 خرداد 1399 ساعت 11:27 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ تند وزیر ورزش فرانسه به رئیس باشگاه لیون

رئیس لیون اگر اصرار دارد برود فیلم بسازد

وزیر ورزش فرانسه در یک مصاحبه نشان داد که از انتقادهای رئیس باشگاه لیون درباره تعطیلی لیگ1 عصبانی است.

رئیس لیون اگر اصرار دارد برود فیلم بسازد

به گزارش "ورزش سه"، رکسانا مارسینیو وزیر ورزش فرانسه در یک مصاحبه نسبت به انتقادهای اخیر ژان میشل اولاس واکنش نشان داد، انتقادهای او را نابجا خواند و از اولاس خواست به فیلمسازی رو بیاورد. رئیس باشگاه لیون در روزهای اخیر چند بار خواستار شروع مجدد لیگ1 شده است.

 

1499808

 

بعد از آنکه مشخص شد چهار لیگ بزرگ اروپایی تصمیم به شروع مجدد مسابقات خود گرفته‌اند و فرانسه تنها لیگ بزرگی است که فصل 2019-2020 را کاملا تعطیل کرده ژان میشل اولاس رئیس باشگاه لیون انتقادهای جدیدی به این تصمیم دولت فرانسه وارد کرده و چند بار درخواست خود برای شروع مجدد لیگ1 را تکرار کرد.

 

رکسانا مارسیانو وزیر ورزش فرانسه در یک مصاحبه تلویزیونی نشان داد از انتقادهای رئیس لیون عصبانی است. او در این مصاحبه گفت:" چه می‌خواهید بگویم؟ سینماها به زودی باز می‌شود. اگر آقای اولاس سناریوهای متفاوتی برای پیشنهاد دادن دارد، از او دعوت می‌کنم آنها را فیلم کرده و در سالن سینما نمایش دهد چون آنجا مخاطب خواهد داشت".

 

1499807

 

وزیر ورزش فرانسه در ادامه گفت:" من به یکی از چند نامه‌ای که او برایم نوشته پاسخ دادم و یک بار دیگر توضیح دادم که دولت فرانسه، فدراسیون  و سازمان لیگ چطور در همکاری با هم تصمیم می‌گیرند و چه رابطه‌ای دارند".

 

رکسانا مارسیانو در ادامه می‌گوید تصمیم فرانسه برای تعطیلی لیگ1 برای به خطر نینداختن ورزشکاران بوده.

 

 

دیدگاه‌ها