کد خبر : 1686675 | 10 خرداد 1399 ساعت 13:16 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

محرز: سیتی همه شرایط برای قهرمانی CL را دارد

ریاض محرز، ستاره منچسترسیتی، معتقد است که تیمش همه شرایط برای قهرمانی در رقابت های این فصل چمپیونزلیگ را دارد.

محرز: سیتی همه شرایط برای قهرمانی CL را دارد

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های این فصل چمپیونزلیگ هم مانند سایر رقابت ها به دلیل شیوع کرونا متوقف شد اما انتظار می رود مراحل پایانی این رقابت ها در ماه آگوست برگزار شود.

سیتی در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی موفق شد با نتیجه 2-1 در خانه رئال به پیروزی برسد و از شانس زیادی برای رسیدن به مراحل پایان برخوردار است. به همین دلیل، محرز اعتقاد دارد که دلیلی وجود ندارد که تیمش در این فصل نتواند برای اولین بار قهرمانی در چمپیونزلیگ را تجربه کند.

او به خبرنگاران گفت:" فکر می کنم زمان خوبی برای قهرمانی در چمپیونزلیگ است. ما یک تیم خوب داریم، یک مربی خوب، همه چیز داریم؛ بنابراین زمان خوبی است. نمی دانم بهترین هستیم یا نه اما برای قهرمانی به اندازه کافی خوب هستیم. قهرمانی در چمپیونزلیگ دشوار است؛ همه می خواهند قهرمان شوند؛ بنابراین مبارزه بزرگی خواهد بود."

 

1420546

 

محرز سال گذشته با الجزایر قهرمان جام ملت های آفریقا شد؛ اولین قهرمانی این کشور در این رقابت ها بعد از 29 سال.

او در مورد آن قهرمانی هم گفت:" احساس فوق العاده ای بود. برای من، هم تیمی هایم و تمام کشور مانند یک رویا بود. آنطور که ما کشورمان را خوشحال و مغرور کردیم، باورنکردنی بود.

من هنوز گل دقیقه آخرم به نیجریه در نیمه نهایی را نگاه می کنم. زدن آن گل برایم افتخار بزرگی بود و من خیلی خوشحالم. کلمه ای برای توصیف آن وجود ندارد."

دیدگاه‌ها