کد خبر : 1686711 | 10 خرداد 1399 ساعت 15:22 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

قانونا می توانم برگردم؛ 

کفاشیان: اسلامیان گفته نیازی به من در فدراسیون نیست

علی کفاشیان می گوید در صورتی که فدراسیون نیاز داشته باشد به اعضای هیئت رئیسه کمک خواهد کرد.

کفاشیان: اسلامیان گفته نیازی به من در فدراسیون نیست 

به گزارش "ورزش سه"، علی کفاشیان رئیس اسبق فدراسیون فوتبال درباره دلیل مطرح شدن نامش برای بازگشت به فدراسیون فوتبال که در نهایت با تکذیب محمود اسلامیان نایب رییس اول فدراسیون همراه شد، گفت: نمی دانم چرا این خبرها منتشر می شود. بنده فقط گفته بودم اگر هیات رییسه نیاز به کمک داشته باشد در خدمتشان هستم ولی ظاهراً آقای اسلامیان گفته بود که اعضای دیگر در فدراسیون هستند و بنابراین نیازی به من نیست.

 

رییس پیشین فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه آیا از وزارت ورزش با او برای بازگشت به فدراسیون صحبت شده بود تصریح کرد: خیر وزارت ورزش در این موضوع دخالتی نداشت. این موضوعی است که هیات رییسه فدراسیون خودش تصمیم می گیرد.

 

کفاشیان که با خبرگزاری مهر صحبت کرده است، ادامه داد: من همچنان طبق قانون نایب رییس اول فدراسیون فوتبال هستم ولی چون با حکم کمیته اخلاق محروم شده بودم، دیگر نمی توانستم به فدراسیون برگردم تا زمانی که حکم کمیته استیناف بیاید.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا در صورت بخشش در کمیته استیناف به فدراسیون بر می گردید؟ یادآور شد: قانونا می توانم به فدراسیون برگردم ولی دیگر تمایلی به کار ندارم. اگر می خواستم در فدراسیون بمانم که می ماندم. با این حال اگر کمکی از دستم بر بیاید در خدمت فدراسیون هستم.

دیدگاه‌ها