کد خبر : 1686749 | 10 خرداد 1399 ساعت 18:10 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

مجهز شدن ورزشگاه جدید برای میزبانی رئال در لالیگا

ورزشگاه دی استفانو روز به روز به شرایط میزبانی مطلوب بازی های خانگی باقیمانده رئال در لالیگا نزدیک تر می شود.

مجهز شدن ورزشگاه جدید برای میزبانی رئال در لالیگا

به گزارش "ورزش سه"، شیوع کرونا در اسپانیا باعث تعطیلی لالیگا از اواخر اسفند ماه شد و با از سرگیری بازی ها(23 خرداد)، هواداران در ورزشگاه ها حاضر نخواهند بود.

با توجه به برگزاری رقاب های لالیگا بدون حضور تماشاگران، باشگاه رئال مادید تصمیم به بازسازی ورزشگاه برنابئو در دوران قرنطینه گرفت.  تیم زیدان قرار است شش بازی باقی مانده خانگی فصل را در ورزشگاه کوچک آلفردو دی استفانو در کمپ والدبباس برگزار کند.

 

 

1499917

 

 

طبق آخرین گزارش ها نورافکن های ورزشگاه مورد آزمایش قرار خواهد گرفت تا برای تصویر برداری تلویزیونی مشکلی وجود نداشته باشد. قرار است نور ورزشگاه به میزبان قابل توجهی تقویت شود. همچنین محل تابلوهای تبلیغاتی دور زمین نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

طبق برنامه، رئال هفته ای یک بار در ورزشگا دی استفانو تمرین می کند تا بتواند به فضای این زمین عادت کند.  11 بازی از رقابت های این فصل برای هر تیم باقی مانده که رئال مادرید شش بازی خانگی و پنج دیدار خارج از خانه خواهد داشت.

در بازی های خانگی رئال یک بازی دشوار برابر والنسیا پیش رو دارد که قطعا برای کسب پیروزی دچار سختی زیادی خواهد شد ولی دیگر بازی های خانگی برابر ویارئال، ختافه، ایبار، مایورکا و آلاوس، قاعدتا نباید بازی های دشواری محسوب شوند.

 

 

1499321

 

 

برنامه بازی های رئال:

با شروع مجدد لالیگا اولین بازی رئال برابر ایبار و در ورزشگاه دی استفانو خواهد بود.

رئال سپس در دومین بازی متوالی خانگی خود، میزبان والنسیا خواهد بود و سپس بازی دشوار برابر سوسیداد از راه می رسد. چهارمین بازی در دی استفانو برابر مایورکا خواهد بود و در ادامه، رئال باید به بارسلون برود تا مقابل اسپانیول قرار بگید.

در ششمین بازی، رئال میزبان ختافه است و سپس سن مامس میزبانی از رئال را برعهده خواهد داشت که بدون شک جدالی سخت مقابل بیلبائو خواهد بود. سپس بازی با آلاوس در مادرید، بازی با گرانادا در زمین این تیم، بازی در دی استفانو برابر ویارئال  و در نهایت هفته پایانی دیدار برابر لگانس در ال بوتارکه پایان بخش فصل رئال خواهد بود.

دیدگاه‌ها