کد خبر : 1686802 | 10 خرداد 1399 ساعت 21:40 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

روبرتو مانچینی:

چه چیزی می توانم درباره بالوتلی بگویم؟

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، در مصاحبه ای پیرامون ساندرو تونالی و ماریو بالوتلی صحبت کرد.

چه چیزی می توانم درباره بالوتلی بگویم؟

به گزارش "ورزش سه"، با وجود حضور برشا در قعر جدول رقابت های سری آ اما هافبک جوان و ایتالیایی این تیم یعنی ساندرو تونالی یکی از پدیده های رقابت های فصل جاری بوده است. او پیش از تعلیق رقابت‌ها در ۲۳ بازی برای برشا به میدان رفت و آمار یک گل و پنج پاس گل را به ثبت رساند. عملکرد این ستاره ۱۹ ساله تا حدی خوب بوده که بسیاری این بازیکن را با اسطوره فوتبال ایتالیا یعنی آندره آ پیرلو مقایسه می‌کنند.

 

 

1489403

 

 

روبرتو مانچینی حالا در مصاحبه درباره ساندرو تونالی می‌گوید: " اگر او در باشگاهی بازی می‌کرد که در رقابت‌های اروپایی حضور داشت، می توانست تجربیات بیشتری کسب کند و همچنین در بسیاری از جنبه‌ها پیشرفت کند. تونالی می تواند در یک خط میانی سه نفره و جلوی مدافعان بازی کند.

 

او همچنین قابلیت بازی در پست هافبک مرکزی را داراست. حمله می کند، شوت می زند و می تواند در امر گلزنی نیز بسیار موفق باشد."

 

طی ماه های گذشته صحبت های زیادی در رابطه با احتمال بازگشت ماریو بالوتلی به تیم ملی ایتالیا مطرح شده بود اما صحبت های مانچینی در این باره چیز دیگری را نشان می دهد. سرمربی تیم ملی ایتالیا در این باره گفت: " چه چیزی می توانم درباره ماریو بالوتلی بگویم؟ فقط امیدوارم که زودتر به تمرینات برگردد."

 

 

1497900

دیدگاه‌ها