کد خبر : 1686818 | 11 خرداد 1399 ساعت 00:06 | 27.6K بازدید | 5 دیدگاه

پاسخ پیروانی به مدیرعامل فولاد: ترسو نباشیم!

سرپرست تیم پرسپولیس به سوال سعید آذری در یک برنامه تلویزیونی پاسخ داد.

پاسخ پیروانی به مدیرعامل فولاد: ترسو نباشیم!

به گزارش "ورزش سه"، سعید آذری مدیرعامل فولاد خوزستان شنبه شب میهمان برنامه تلویزیونی شبکه خبرسیما بود. وقتی او درباره مشکلات کرونایی لیگ برتر فوتبال صحبت می کرد، افشین پیروانی سرپرست پرسپولیس نیز به صورت تلفنی با برنامه ارتباط گرفت و یک مناظره کوتاه میان آنها شکل گرفت.


سعید آذری بعد از صحبت های پیروانی درباره دلایل پرسپولیس بابت تاکید بر ادامه لیگ برتر، خطاب به او اعلام کرد که اگر یک فوتبالیست بر اثر کرونا بمیرد، تکلیف چیست؟ پیروانی در این لحظه پاسخ  عجیبی به آذری داد. او گفت: «کاش این سوال را شما آقای آذری مطرح نمی کردید تا طور دیگری جواب می دادم اما به هر حال شما عزیز هستید و باید احترام تان را حفظ کنم. البته این به معنای این نیست که می خواستم به کسی بی احترامی کنم.»


پیروانی ادامه داد:«جناب آقای آذری! ترس برادر مرگ است، ما اگر ترس از مرگ فوتبالیست داشته باشیم، باید فوتبال را تعطیل کنیم. دیروز نمایندگان مجلس طوری کنار هم بودند که ممکن است آسیبی به هرکدام برسد. آنها هم نماینده استان ها و شهرهای ما هستند و اگر مشکلی برایشان پیش بیاید، مشکل ساز است. از طرف دیگر این ماجرا فاصله طبقاتی بین مردم ایجاد می کند. دیروز یک آقایی در خیابان جلو مرا گرفت و می گفت من راننده تاکسی هستم، فرقم با بازیکن فلان تیم چیست؟ ما چه بخواهیم چه نخواهیم کرونا با ما هست و باید با آن زندگی کنیم.»

 

ویدیوی مناظره افشین پیروانی و سعید آذری درباره برگزاری لیگ

 

دیدگاه‌ها