کد خبر : 1686829 | 11 خرداد 1399 ساعت 01:05 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

عادل غلامی را هم جذب کردیم؛

عطایی:‌ سال اول انتظار کار خارق‌العاده نداشته باشید

سرمربی تیم والیبال هراز آمل گفت: با وجودی که سال اول حضورمان است، سعی می کنیم عملکرد قابل قبلی داشته باشیم.

عطایی:‌ سال اول انتظار کار خارق‌العاده نداشته باشید

بهروز عطایی سرمربی سابق تیم والیبال کاله که پس از انحلال این تیم حالا هدایت تیم تازه وارد هراز را برعهده گرفته، در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" اظهار داشت: با وجود اینکه امسال تیم کاله در لیگ برتر حضور ندارد، مسئولین شهری اسپانسر دیگری در سطح لیگ برتر در نظر داشتند که شرکت لبنی هراز اسپانسری تیم والیبال را برعهده گرفت و پرچم والیبال کاله در لیگ برتر را حفظ کرد.

 

وی با بیان اینکه در لیگ عملکرد خوبی خواهیم داشت، عنوان کرد: با وجودی که سال اول حضورمان است، سعی می کنیم عملکرد قابل قبولی داشته باشیم، انتظار کار خارق العاده ای نباید داشت، فقط در مسیر درست و مشخص حرکت خواهیم کرد.

 

سرمربی تیم والیبال هراز دربارهدبرنامه های تیم عنوان کرد: از ابتدای تیرماه تمرینات را بصورت یکپارچه شروع خواهیم کرد تا با آمادگی کامل در لیگ حضور داشته باشیم.

 

وی در رابطه با بازیکنان جذب شده تیم هراز آمل گفت: عادل غلامی، شهروز همایونفر، مبین مظلوم، عبدالرضا علیزاده و.. قرارداد بستیم و تلاش می کنیم نقطه ضعف ها را ترمیم کنیم.

 

بهروز عطایی در پایان خاطرنشان کرد:  بخش اعظمی از پیروزی ها و موفقیت های ما بواسطه حضور هواداران بود و با کمک هواداران ادامه خواهد داشت.

 

دیدگاه‌ها