کد خبر : 1686940 | 11 خرداد 1399 ساعت 14:15 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

فداکاری بزرگ ستاره آرسنال برای پیوستن به بنفیکا!

داوید لوئیز ستاره برزیلی آرسنال روز گذشته تایید کرد که رویایش بازنشستگی با پیراهن بنفیکاست.

فداکاری بزرگ ستاره آرسنال برای پیوستن به بنفیکا!

به گزارش "ورزش سه"، داوید لوئیز سال 2007 بود که با 500 هزار دلار از ویتوریا برزیل راهی بنفیکا شد. 5 سال درخشش با پیراهن این باشگاه کفایت می کرد تا در سال 2011 با رقم 25 میلیون یورو راهی چلسی شود. او سپس پیراهن پی اس جی را به تن کرد و البته بار دیگر به چلسی بازگشت. لوئیز که حالا بازیکن آرسنال است، تا پایان فصل جاری با توپچی ها قرارداد دارد و البته بند تمدید یک ساله نیز در قرارداد او گنجانده شده است.

 

 

1499938

 

 

لوئیز روز گذشته در مصاحبه با نشریه رکورد پرتغال فاش ساخت که رویایش بازگشت به پرتغال و بازنشستگی با پیراهن بنفیکاست:« ویای من پایان دادن به دوران ورزشی ام در بنفیکا است. اینکه چه وقت این اتفاق رخ خواهد را نمی دانم، اما بالاخره یک روز فرا خواهد رسید که من در بنفیکا بازی کنم. اما اگر رئیس باشگاه به من اجازه دهد و هواداران بخواهند من دوباره در بنفیکا بازی کنم، این اتفاق خواهد افتاد. این یکی از زیباترین لحظات دوران حرفه ای من خواهد بود.»

 

با این حال بازگشت لوئیز برای او گران تمام خواهد شد چرا که باید از دریافت 38 هزار یورو در هفته چشمپوشی کند که در سال یک میلیون یورو خواهد بود. در واقع دستمزد فعلی او در آرسنال با دستمزدی که در بنفکیا دریافت خواهد کرد، 1 میلیون یورو تفاوت خواهد داشت. او با بنفیکا یک لیگ پرتغال و سه جام اتحادیه را فتح کرد.

 

 

1498382

 

دیدگاه‌ها