کد خبر : 1686947 | 11 خرداد 1399 ساعت 15:22 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

ایگور دستمزد خود را نقدی دریافت می‌کند؟

فدراسیون منتظر معرفی نماینده از سوی کولاکوویچ

سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال، گفت: دستمزد ایگور کولاکوویچ آماده است و منتظر معرفی نماینده از سوی ایشان برای پرداخت هستیم.

فدراسیون منتظر معرفی نماینده از سوی کولاکوویچ

به گزارش "ورزش سه"، طبق توافقی که فدراسیون والیبال بعد از فسخ قرارداد با کولاکوویچ داشت، قرار بود باقی مانده دستمزد این مربی که گفته می شود 65 هزار یورو است، تا پایان ماه می(11 خرداد) پرداخت شود؛ مهلتی که امروز به پایان می رسد.


طی روزهای اخیر مسئولان فدراسیون اعلام کردند نگرانی بابت این موضوع وجود ندارد، اما هنوز انتقال بانکی میسر نشده و گویا فدراسیون در نظر دارد این پول را به صورت نقدی به نماینده کولاکوویچ تحویل دهد.


میلاد تقوی، سرپرست دبیری فدراسیون در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون والیبال، درباره آخرین تحولات پرداخت حق‌الزحمه سرمربی سابق تیم ملی والیبال، افزود: همانطور که قبلا اعلام کردیم، دستمزد معوقه کولاکوویچ بر اساس تفاهم صورت گرفته بین فدراسیون والیبال و ایشان، تامین و آماده شده است.


وی ادامه داد: موضوع اعلام آمادگی فدراسیون برای پرداخت حق‌الزحمه سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران به ایشان اعلام شده و منتظر معرفی نماینده از سوی کولاکوویچ هستیم تا اقدام لازم بعمل آید.

دیدگاه‌ها