کد خبر : 1687086 | 12 خرداد 1399 ساعت 11:24 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

جورجو کیه‌لینی

مویس کین، بالوتلی نیست؛ خرابش نکنید

مویس کین ستاره جوان ایتالیایی با ماریو بالوتلی دیگر ستاره جنجالی ایتالیایی مقایسه می‌شود ولی هم‌تیمی سابق کین، کیه‌لینی می‌گوید او با بالوتلی کاملا متفاوت است.

مویس کین، بالوتلی نیست؛ خرابش نکنید

به گزارش "ورزش سه"، جورجو کیه‌لینی کاپیتان یوونتوس می‌گوید مویس کین، مهاجم این روزها اورتون و بازیکن سابق یوونتوس بر خلاف اینکه همیشه با ماریو بالوتلی مقایسه می‌شود با او از زمین تا آسمان تفاوت دارد.

 

1500279

 

مویس کین سال گذشته یوونتوس را ترک کرد و راهی اورتون شد. کین تا پیش از تعلیق لیگ برتر به دلیل کرونا برای اورتون 26 بازی انجام داده و تنها یک گل به ثمر رسانده بود. او در ماه نوامبر به دلایل انضباطی از سوی باشگاه توبیخ شد.

 

کیه‌لینی که پیش از این انتقادات تندی از ماریو بالوتلی کرده بود می‌گوید بر خلاف مقایسه‌های رایج، هم‌تیمی سابق او مویس کین هیچ شباهتی به بالوتلی ندارد. کیه‌لینی در کتاب زندگی‌نامه‌اش در این باره می‌گوید:" خیلی‌ها این روزها مویس کین را با بالوتلی مقایسه می‌کنند و می‌گویند او شورشی و مهارناپذیر است. ولی او با ماریو از زمین تا آسمان تفاوت دارد".

 

کاپیتان یوونتوس در ادامه می‌نویسد:" البته کین در تیم جوانان یوونتوس بارها توبیخ شده ولی وقتی در تیم اول بازی می‌کرد همیشه نسبت به تیم احترام دات. گاهی اوقات زنگ ساعت را نمی‌شنید و دیر به تمرین می‌رسید ولی این رفتارها را می‌شود راحت تغییر داد".

 

 

دیدگاه‌ها