کد خبر : 1687164 | 12 خرداد 1399 ساعت 17:12 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

محتوای جلسه امروز اعضای هیئت مدیره فدراسیون؛

محدودیت های مالی و اساسنامه به شور گذاشته شدند

هیئت رئیسه فدراسیون امروز با حضور تمامی اعضا تشکیل جلسه داد و در رابطه با دو موضوع مهم بحث و بررسی صورت گرفت.

محدودیت های مالی و اساسنامه به شور گذاشته شدند

به گزارش "ورزش سه" امیر مهدی علوی سخنگوی فدراسیون فوتبال در ابتدای این جلسه با اشاره به اینکه فرقی برای برگزاری جلسات مختلف فدراسیون در مکان های متفاوت وجود ندارد، اینطور حرف هایش را با خبرنگاران آغاز کرد: به هر حال جلسات هیئت رئیسه به صورت منظم برگزار می شود در اماکن مختلف فدراسیون. جلسه قبلی در آکادمی بود و امروز هم در سازمان لیگ. ممنون از دوستان و آقای یهمنی (مدیر روابط عمومی سازمان لیگ) که این شرایط را فراهم کرده اند.


او سپس ادامه داد: امروز جلسه هیئت رئیسه با حضور کلیه اعضا برگزار شد و بحث رفت و برگشت اساسنامه به فیفا و AFC و فیفا مورد بحث قرار گرفت و به آنها اطلاع داده شد. بحث دیگر در مورد پیش نویس اساسنامه با اولویت قرار دادن مقررات دولتی کشور بود و همچنین مقررات AFC و FIFA هم مدنظر قرار گرفت که این هم به استحضار اعضای هئیت مدیره محترم رسید.

 

علوی حرف هایش را با اشاره به موضوع دیگر جلسه ادامه داد و اضافه کرد: در این نشست همچنین پیشنهاد فدراسیون فوتبال کشور مبنی بر ارائه طرحی به کنگره فیفا در  رابطه با فدراسیون هایی که هنوز مطالباتشان را نگرفته اند و رفع محدودیت های موجود از طرق قانونی براساس اساسنامه جاری فدراسیون فوتبال مورد بحث و بررسی قرار گرفت. این کلیت جلسه امروز بود.

دیدگاه‌ها