کد خبر : 1687191 | 12 خرداد 1399 ساعت 19:35 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

زیدان و مذاکره با ایجنت معروف برای جذب پوگبا!

موندو دیپورتیوو مدعی شد که زین‌الدین زیدان به شکل مستقیم با مدیر برنامه‌های پل پوگبا یعنی مینو رایولا برای جذب این بازیکن فرانسوی مذاکره کرده است.

زیدان و مذاکره با ایجنت معروف برای جذب پوگبا!

به گزارش "ورزش سه"، هافبک فرانسوی منچستر یونایتد یعنی پل پوگبا در یکی دو فصل گذشته، از مهم ترین سوژه های نقل و انتقالات به حساب آمده است. گفته می‌شود که پوگبا تصمیم خود را برای جدایی از منچستریونایتد گرفته و به احتمال فراوان در نقل و انتقالات پیش رو اولدترافورد را ترک خواهد کرد.

 

هافبک فرانسوی منچستر یونایتد در نقل و انتقالات تابستانی گذشته هم تا آستانه جدایی از این تیم و پیوستن به رئال مادرید پیش رفت اما نهایتاً این موضوع با مخالفت سران باشگاه انگلیسی روبرو شد تا جذب پوگبا توسط کهکشانی ها منتفی شود.

 

 

1466535

 

 

با این حال به نظر می رسد که رئال مادرید هنوز هم به جذب پوگبا علاقه‌مند است. زین الدین زیدان یکی از بزرگترین طرفداران سبک بازی هم وطن خود به حساب می آید و قصد دارد هر طور که شده پوگبا را به سانتیاگو برنابئو بیاورد.

 

از طرف دیگر یوونتوس نیز دیگر مشتری جذب پل پوگبا به حساب می آید و اگرچه طی هفته های اخیر گفته شد که خود این بازیکن علاقه زیادی به بازگشت به تورین ندارد اما حالا و در همین رابطه موندو دیپورتیوو مدعی شده که زین الدین زیدان با مدیر برنامه پوگبا یعنی مینو رایولا ارتباط برقرار کرد و درباره جذب این بازیکن از او پرس و جو کرده است.

دیدگاه‌ها