کد خبر : 1687193 | 12 خرداد 1399 ساعت 19:50 | 29.9K بازدید | 1 دیدگاه

بمب نقل و انتقالاتی یونایتد از تیم رقیب می آید؟

ایندیپندنت مدعی شد که منچستریونایتد برای جذب رحیم استرلینگ از منچسترسیتی اقدام خواهد کرد.

بمب نقل و انتقالاتی یونایتد از تیم رقیب می آید؟

به گزارش ورزش سه به نظر می‌رسد که سران منچستر یونایتد قصد دارند برای فصل آینده تیم قدرتمند را روانه مسابقات کنند. و در همین راستا گفته می شود که آن ها قصد دارند در نقل و انتقالات پیش رو تا حد ممکن تیم شان را تقویت کنند.

 

طی هفته ها و ماه های گذشته از نام های زیادی به عنوان اهداف نقل و انتقالات باشگاه منچستر یونایتد رونمایی شده است. گفته می شود که بازیکنانی نظیر هری کین، جیدون سانچو، جک گریلیش و آدریان رابیو مهمترین اهداف تابستانی شیاطین سرخ به حساب می‌آیند.

 

 

1468504

 

 

حالا باید در همه رابطه اما ایندیپندنت از یک نام شگفت انگیز برای پیوستن به منچستریونایتد رونمایی کرده است. بر این اساس یونایتد برای جذب ستاره انگلیسی منچسترسیتی یعنی رحیم استرلینگ اقدام کند. درصورت تایید محرومیت دو ساله از رقابت های اروپایی، منچستر یونایتد از این فرصت استفاده خواهد کرد و برای جذب استرلینگ اقدام می کند.

 

با این حال به نظر می‌رسد که شیاطین سرخ برای جذب استرلینگ باید با رئال مادرید رقابت کنند چرا که باشگاه اسپانیایی نیز پیش از این بارها علاقه خود را به جذب وینگر انگلیسی نشان داده است. این در حالی است که بعید به نظر می رسد سران سه تیم به این راحتی‌ها راضی به فروش استرلینگ شوند.

دیدگاه‌ها